Spark spark spaaark!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. november 2010

Mor Christa

Hej med jer skønne kvinder

Nå, nu er jeg ved at være godt 35 uger henne, og venter en dreng. JEg har mærket ham sparke hver dag siden omkring uge 18, så er ved at være vant til de små spark der kommer - Han er bare begyndt at sparke helt vildt her de sidste par dage, og nogle gange kan det faktisk godt gøre ondt når han sparker. - Jeg vil bare vide om der er andre der også oplever/har oplevet det og om nogen ved hvor normalt det er??

Knuus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Dansker I Holland

MissChrista skriver:

Nå, nu er jeg ved at være godt 35 uger henne, og venter en dreng. JEg har mærket ham sparke hver dag siden omkring uge 18, så er ved at være vant til de små spark der kommer - Han er bare begyndt at sparke helt vildt her de sidste par dage, og nogle gange kan det faktisk godt gøre ondt når han sparker. - Jeg vil bare vide om der er andre der også oplever/har oplevet det og om nogen ved hvor normalt det er??

Knuus

Heysa Det varierer meget fra baby til baby hvor meget de sparker. Men det er sådan set meget normalt hvis du spørger mig. Jeg er 39+3 uger henne idag, og min er osse MEGA aktiv. Og det gør pænt nas når man lige får en fod i ribbenene.. Så jeg vil sige at det er HELT normalt

Anmeld

11. november 2010

Mor Christa

NR3ønskebarn skriver:

Heysa Det varierer meget fra baby til baby hvor meget de sparker. Men det er sådan set meget normalt hvis du spørger mig. Jeg er 39+3 uger henne idag, og min er osse MEGA aktiv. Og det gør pænt nas når man lige får en fod i ribbenene.. Så jeg vil sige at det er HELT normalt

Det var da dejligt at vide at det ikke kun er min baby der sparker så hårdt at det faktisk gør ondt ;p Har bare aldrig hørt om at det kan gøre ondt før, men så må man jo leve med det også Så ved man jo de har det godt når de sparker ;P

Anmeld

11. november 2010

BabyNilas

Min lille dreng har gjort det sammen. Nu i sær her de sidste par uger. Jeg er 40+0 i dag og for ikke mindre en en time siden fik jeg et ordentlig spark i ribbenene og det gør sørme ondt. Men jeg har tidligere fået spark i siden som også gør meget ondt.

SÅ jeg tror det er meget normalt

Anmeld

11. november 2010

Mor Christa

BabyNilas skriver:

Min lille dreng har gjort det sammen. Nu i sær her de sidste par uger. Jeg er 40+0 i dag og for ikke mindre en en time siden fik jeg et ordentlig spark i ribbenene og det gør sørme ondt. Men jeg har tidligere fået spark i siden som også gør meget ondt.

SÅ jeg tror det er meget normalt

Uhh, så må vi håbe din snart kommer til verden, nu her på terminsdagen

Jamen det er lidt belastende, for nogen gange kan det gøre så ondt at jeg lige er nødt til at stoppe op og bande lidt over lillemanden;P

Anmeld

11. november 2010

Bare mig..

Det er vidst meget normalt.. Min datter sparkede ikke så det gjorde decideret ondt, men der kunne sagtens puffe en fod "ud" af maven, og så lossede hun også til. -Men gjorde ikke ondt i den forstand.. Men har hørt fra MANGE, at det er helt normalt

Anmeld

11. november 2010

Valle81

MissChrista skriver:

Knuus

Min lille Anton sparkede lystigt og meget kraftigt lige ind til presseveerne.

Så helt normalt at de er meget aktive også sidst i graviditet:0)

Anmeld

11. november 2010

BabyNilas

MissChrista skriver:

Uhh, så må vi håbe din snart kommer til verden, nu her på terminsdagen

Jamen det er lidt belastende, for nogen gange kan det gøre så ondt at jeg lige er nødt til at stoppe op og bande lidt over lillemanden;P

Ja jeg håber da også snart han kommer ud

Jeg har også prøvet at man bliver nødt til at stoppe op som du siger og bande lidt over hvor ondt det gør

Jeg tror det er det som nogle vil sige er charmen ved at være gravid

Anmeld

11. november 2010

Dansker I Holland

MissChrista skriver:

Det var da dejligt at vide at det ikke kun er min baby der sparker så hårdt at det faktisk gør ondt ;p Har bare aldrig hørt om at det kan gøre ondt før, men så må man jo leve med det også Så ved man jo de har det godt når de sparker ;P

Ja osse fordi der jo ikke er særlig meget plads mere Så baby kan jo ikke bare svømme rundt ligesom før hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.