En lille bandit er hun!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. november 2010

Mira0911

Efter vi er flyttet, er Julie virkelig blevet en bandit... 

Hun tømmer alle køkkenskabe, skabene i stuen, ALT hvad hun kan komme til... ;) 

I det gamle var hun slet ikke så slem som hun er nu... Det er helt vildt... Hun rager alt ud af skabe og skuffer.... Og fortæller hende hver gang at det må hun ikke.... Hun bliver ved... 

Jeg nægter at "børnesikre" skuffer og skabe... 

Er der nogen der har nogen gode råd til hvad jeg evt kan gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Nalle

Lav en skuffe ude i køkkenet som er hendes, og kun hendes, og så fortæl hende at den skuffe må hun bruge alt det hun vil, til feks legetøj, sutter osv

Anmeld

11. november 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi har altid haft en skuffe og en hylde i skab i køkkenet der var hans. Det samme med i tv bord, så han har noget der er hans..

Han har aldrig syntes det var sjovt at rode og hive ting ud af skuffer og skabe. Og han er 26 mdr.

Anmeld

11. november 2010

Mira0911

Har endda hylde i stuen hvor det er hendes... En skuffe har jeg ikke lige i køkkenet til hende... Jeg må se om jeg kan få det lavet til hende... 

Anmeld

11. november 2010

CamiRon

MoarJ skriver:

Efter vi er flyttet, er Julie virkelig blevet en bandit... 

Hun tømmer alle køkkenskabe, skabene i stuen, ALT hvad hun kan komme til...  

I det gamle var hun slet ikke så slem som hun er nu... Det er helt vildt... Hun rager alt ud af skabe og skuffer.... Og fortæller hende hver gang at det må hun ikke.... Hun bliver ved... 

Jeg nægter at "børnesikre" skuffer og skabe... 

Er der nogen der har nogen gode råd til hvad jeg evt kan gøre? 

Mon hun leger at i flytter igen? Måske tilbage til det hun kender? Det kunne vel godt være en reaktion på at skulle vænne sig til nye rammer - ikke at jeg ved noget om det, det er bare et gæt!

Anmeld

11. november 2010

twinboys

CamiRon skriver:

Mon hun leger at i flytter igen? Måske tilbage til det hun kender? Det kunne vel godt være en reaktion på at skulle vænne sig til nye rammer - ikke at jeg ved noget om det, det er bare et gæt!

sjovt det tænkte jeg også

Anmeld

11. november 2010

Mira0911

CamiRon skriver:

Ja det kunne det vel også være... ;) 

Anmeld

11. november 2010

Mira0911

twinboys skriver:

sjovt det tænkte jeg også

Tror faktisk det godt kan være det... For hun flytter alle tingene rundt til forskellige steder i hele lejligheden... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.