vi har fået mange kanaler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. november 2010

Lone Jakobsen

ja ku ikke lige finde den rigtige overskrift...men sagen er:

vi har normalt kun de tv kanaler som vi kan modtage "gratis" altså 6 forskellige kanaler på dansk.

tirsdag aften kommer jeg så ved et uheld til at trykke videre....og opdager at vi sørme har fået zulu også... men ikke nok med det, da jeg dagen efter sætter mig for at undersøge det nærmere... så har vi faktisk 33 kanler der viser (mere eller mindre tydelige) kanaler.

vi har ikke bestilt noget, har ikke betalt for noget, og har ikke modtaget en regning.

ungerne nyder det... men jeg synes ikke det er smart. burde jeg ikke ringe til nogen? men hvem? eller skal vi bare nyde det indtil det stopper igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Mira0911

nutche skriver:

ja ku ikke lige finde den rigtige overskrift...men sagen er:

vi har normalt kun de tv kanaler som vi kan modtage "gratis" altså 6 forskellige kanaler på dansk.

tirsdag aften kommer jeg så ved et uheld til at trykke videre....og opdager at vi sørme har fået zulu også... men ikke nok med det, da jeg dagen efter sætter mig for at undersøge det nærmere... så har vi faktisk 33 kanler der viser (mere eller mindre tydelige) kanaler.

vi har ikke bestilt noget, har ikke betalt for noget, og har ikke modtaget en regning.

ungerne nyder det... men jeg synes ikke det er smart. burde jeg ikke ringe til nogen? men hvem? eller skal vi bare nyde det indtil det stopper igen?

Hvilken udbyder er det?

Anmeld

11. november 2010

Lone Jakobsen

øhhh skal der være en udbyder når vi kun har gratis kanaler?

Anmeld

11. november 2010

tinasmor

Jeg læste forleden dag at (tror det var Boxer) der havde 1 års fødseldag. De har derfor i 14 dage givet en hel bunke gratis kanaler. Grunden er jo selvfølgelig at de håber nogle bliver "hug" så de bagefter køber en større størrelse. Men det er bare gemt som en "fødselsdaggave" til brugerne.

DVS de gratis kanaler er ikke noget du skal betale for og de går automatisk væk.

Du kan læse mere her:

http://www.business.dk/medier-reklamer/boxer-giver-gratis-kanaler-i-uger

Anmeld

11. november 2010

Lone Jakobsen

tinasmor skriver:

Jeg læste forleden dag at (tror det var Boxer) der havde 1 års fødseldag. De har derfor i 14 dage givet en hel bunke gratis kanaler. Grunden er jo selvfølgelig at de håber nogle bliver "hug" så de bagefter køber en større størrelse. Men det er bare gemt som en "fødselsdaggave" til brugerne.

DVS de gratis kanaler er ikke noget du skal betale for og de går automatisk væk.

Du kan læse mere her:

http://www.business.dk/medier-reklamer/boxer-giver-gratis-kanaler-i-uger

heyy der var mit svar tak skal du ha. så behøver jeg ikke bekymrer mig...og børnene kan nyde det så længe det vare

Anmeld

11. november 2010

morethanperfect

Jeg kender også flere der har gratis kanaler

Anmeld

11. november 2010

Lone Jakobsen

morethanperfect skriver:

Jeg kender også flere der har gratis kanaler

det er da lidt sjovt

mine børn jubler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.