Kageklub-kreadag (+tøjbyt!) SJ - Detaljer :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Da det var mit forslag, må jeg hellere komme med nogen flere tanker omkring, hvad jeg havde forestillet mig

Dato: Lørdag 22. januar. Lullaby har sagt at vi kan være på 'hendes' skole i Næstved, så der har vi et skolekøkken. Super!!!

Tid: Kl. 10. - Det kunne godt være at vi skulle tage med til en lille frokostmad, så vi ikke får sukkerchock alle sammen, for vi kommer jo nok til at hænge ud i mere end 2 timer

Hvordan? Vi tager alle sammen vores værktøj under armen og ting til at lave en kage (altså bunde+fyld+smørcreme+pynt). Så lægger vi kagen sammen og pynter dem. På den måde kan vi lære noget af hinanden.

DERUDOVER - opfordrer jeg alle der kommer, til at rode deres klædeskab igennem og tage en sæk med af det tøj de er blevet trætte af med. Så kan vi smide det i en stor bunke, hvorefter det altid ender med at ens tøj får nyt liv hos en anden + man selv får fornyet gardaroben. - Det plejer at være enormt sjovt. - Godt gammeldaws dallevalle-udsalgs-maner, med dyk i bunken

PÅ den måde, får vi både lavet og lært noget nyt om kager + får nyt tøj Bonus - Og så regner jeg BESTEMT med at vi får hygget for vildt.

Jeg foreslår at vi skriver til Lullaby og melder os til, da hun har lokalet. Så er det nemmest at hun ved, hvor mange der kommer.

Jeg glæææææææææder mig allerede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

eirene

Superfed idé. Den er jeg med på.

Anmeld

11. november 2010

Moderator

eirene skriver:

Superfed idé. Den er jeg med på.

Hurra Jeg håbede også du kom med

Anmeld

11. november 2010

eirene

Må jeg måske tage en veninde med??

Anmeld

11. november 2010

Moderator

eirene skriver:

Må jeg måske tage en veninde med??

Det kan jeg da ikke se noget ivejen for Men - jeg ved jo stadig ikke hvor mange der er plads til. Det ved Lullaby )

Anmeld

11. november 2010

Manakauapo

Jeg er på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.