Da det var mit forslag, må jeg hellere komme med nogen flere tanker omkring, hvad jeg havde forestillet mig 
Dato: Lørdag 22. januar. Lullaby har sagt at vi kan være på 'hendes' skole i Næstved, så der har vi et skolekøkken. Super!!! 
Tid: Kl. 10. - Det kunne godt være at vi skulle tage med til en lille frokostmad, så vi ikke får sukkerchock alle sammen, for vi kommer jo nok til at hænge ud i mere end 2 timer 
Hvordan? Vi tager alle sammen vores værktøj under armen og ting til at lave en kage (altså bunde+fyld+smørcreme+pynt). Så lægger vi kagen sammen og pynter dem. På den måde kan vi lære noget af hinanden. 
DERUDOVER - opfordrer jeg alle der kommer, til at rode deres klædeskab igennem og tage en sæk med af det tøj de er blevet trætte af med. Så kan vi smide det i en stor bunke, hvorefter det altid ender med at ens tøj får nyt liv hos en anden + man selv får fornyet gardaroben. - Det plejer at være enormt sjovt. - Godt gammeldaws dallevalle-udsalgs-maner, med dyk i bunken 
PÅ den måde, får vi både lavet og lært noget nyt om kager + får nyt tøj
Bonus
- Og så regner jeg BESTEMT med at vi får hygget for vildt.
Jeg foreslår at vi skriver til Lullaby og melder os til, da hun har lokalet. Så er det nemmest at hun ved, hvor mange der kommer.
Jeg glæææææææææder mig allerede 

Anmeld