Hestepiger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. november 2010

Lulle25

Min datter på 9½ ønsker sig en pony. Har været ved at kigge lidt, men vil da lige høre jer ad om I har en pony til salg eller om i kender en der har. Skal være en kat. II pony. Min datter har reddet i næsten 4 år, men den skal dog være rimelig rolig og let at ride.

Håber I kan hjælpe

Mvh Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Dinna88

Lulle25 skriver:

Min datter på 9½ ønsker sig en pony. Har været ved at kigge lidt, men vil da lige høre jer ad om I har en pony til salg eller om i kender en der har. Skal være en kat. II pony. Min datter har reddet i næsten 4 år, men den skal dog være rimelig rolig og let at ride.

Håber I kan hjælpe

Mvh Louise

tjek rideskoler! Så kan det være du kan være så heldig at redde en lille pony

Anmeld

11. november 2010

Baby_girl2011

Jeg ville tjekke hestegalleri.dk for det plejer tit at være nogle rigtig gode nogle..  

Anmeld

11. november 2010

Lulle25

Dinna88 skriver:

tjek rideskoler! Så kan det være du kan være så heldig at redde en lille pony

Tak for buddet, men har ikke lyst til at redde de ponyer, vil gerne have en der har haft en eller 2 ejere, for dem på rideskoler har desværre så mange unoder.

Anmeld

11. november 2010

Dinna88

Lulle25 skriver:

Tak for buddet, men har ikke lyst til at redde de ponyer, vil gerne have en der har haft en eller 2 ejere, for dem på rideskoler har desværre så mange unoder.

Ja okay. Så kan jeg desværre ikke hjælpe dig, da jeg kun går ind for at redde dem

Anmeld

11. november 2010

Lulle25

Dinna88 skriver:

Ja okay. Så kan jeg desværre ikke hjælpe dig, da jeg kun går ind for at redde dem

Det villejeg også gerne, men vil ikke give min datter en pony der er ødelagt.

Anmeld

11. november 2010

Hvem?

Lulle25 skriver:

Håber I kan hjælpe

Mvh Louise

http://www.heste-nettet.dk/markedspladsen/hest/soeg/pony-til-salg/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.