Hoppegynge - Jeres viden, erfaring og mening.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

Low

quar20 skriver:

Min sp sagde at når han selv ku styrer hans nakke fuldt ud, og havde styr på bentøjet så syntes hun det var en go idé - der er rigtig mange der bruger sådan en, og som hun sagde.. Det er jo ikke ligesom en g-streng, der er jo go støtte både ved rumpen, foran og ved ryggen/nakken..!! Så en 10-15 min ville der ikke ske noget ved i følge hende..!!

Så ud og find en hoppegynge og sæt ham i den.. De blir SÅ dejlig trætte, og de morer sig ligeså meget vi morer os ved at se de hygger sig Det styrker deres ryg., ben og arme rigtig meget..!

Hvor lyder det bare skønt . Så vil jeg glæde mig meget til at vores hoppegynge kommer ind af døren. Alexander hopper meget på vores ben imens vi holder ham så jeg kunne forstille mig atnhan også vil være glad for sådan en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

lisbethita

Low skriver:

Hej. Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres erfaring, mening og viden om hoppegynger. Jeg bestilte en fra babysam igår men så fortæller en veninde at det kan ødelægge drenges tekstikler. Jeg havde ikke i forvejen tænkt mig at bruge den mere end 5-10 af gangen for har hørt at i længere tid kan det  skade ryggen. Jeg vil selvfølgelig ikke skade min søn.

Hejsa. Jeg har lige købt en. ET KÆMPE HIT!!!!!! Men jeg har selvfølgelig også en datter. Hun sidder deri i ca. 15 min af gangen max. Hun ELSKER DET!!!!!!!! Hun er 7 1/2 mrd.

Jeg kan godt anbefale det. Tror godt han kan klare 7-10 minutter uden problemer. Men du skal gøre, som du selv synes.

KNUS

Anmeld

11. november 2010

Mathilde

Low skriver:

Hej. Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres erfaring, mening og viden om hoppegynger. Jeg bestilte en fra babysam igår men så fortæller en veninde at det kan ødelægge drenges tekstikler. Jeg havde ikke i forvejen tænkt mig at bruge den mere end 5-10 af gangen for har hørt at i længere tid kan det  skade ryggen. Jeg vil selvfølgelig ikke skade min søn.

Jeg har også hørt, at man kan skade drenges testikler, ved at sætte dem i en hoppegynde...men om det passer, ved jeg ikke.

Prøv evt at google det eller spørg din SP for en sikkerhedsskyld.

Vi lånte en til Celina som hun af og til sad i i 10 min. Hun havde meget glæde af det

Anmeld

11. november 2010

Kristina V

Lone H. skriver:

nu er julie en pige så kan ikk svare på det med drenges tekstikler  

Men Julie ELSKER den, hun sidder i den 15 min af gangen for så siger hun selv fra og vi gemmer den bare når SP kommer

Hmmm... hvorfor gemmer du den væk??
Nu er jeg lige rigtig grov (ikke ment ledt), men hvis du sætter dit barn i den, kan du vel også stå ved det?!

Jeg kunne ikke finde på at sætte mine børn i en. Jeg har ikk haft en, eller for f.eks. en gåvogn.

Tror da bestem Sander ville synes den er skide sjov, meeeen kunne dog stadig ikk finde på det. Og selvom i skriver det er ganske lidt de sidder i den, så ville jeg ikk bruge penge for den stund.

Anmeld

11. november 2010

LRJ

Kristina V skriver:

Hmmm... hvorfor gemmer du den væk??
Nu er jeg lige rigtig grov (ikke ment ledt), men hvis du sætter dit barn i den, kan du vel også stå ved det?!

Jeg kunne ikke finde på at sætte mine børn i en. Jeg har ikk haft en, eller for f.eks. en gåvogn.

Tror da bestem Sander ville synes den er skide sjov, meeeen kunne dog stadig ikk finde på det. Og selvom i skriver det er ganske lidt de sidder i den, så ville jeg ikk bruge penge for den stund.

Fordi Vi har en Sp der er meget STRENG vi Må næsten intet for hende, F.eks måtte jeg Hvertfald IKKE give julie Banan og andet mos før hun var 5 mdr 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.