Lige endnu et dilemma om graviditet.
Min kæreste og jeg kender rigtig mange der har store problemer med at få børn og er derfor opmærksom på at det ikke altid er lige let.
Derfor smed jeg mini-pillerne i juli og skete det var det fint, var der ikke sket noget efter et år ville vi begynde at drage andre ind i sagen.
Det var bare ikke så ligetil som jeg havde regnet med. Jeg havde sidste mens. 26 september, testede negativ 31 oktober og bleve som I jo alle kender, skuffet da den var negativ. Nu er der så gået yderlig 11 dage og min mens er stadig ikke kommet.
Mit spørgsmål er om I så blive ved med at test eller I er så gode at I bare kan vente. Jeg syntes nogle gange det nive i mit underliv som mens. smerter, men om det er fordi jeg er mere opmærksom på min krop ved jeg ikke, ellers ingen symptomer.
Har snakket med min kæreste om at hvis der ikke er sket noget lørdag så tager jeg en test der, men hvad så hvis den også er negativ og jeg stadig ikke får mens. Åh jeg syntes det er svært for jeg har heller ikke lyst til hele tiden at blive skuffet.
Anmeld