Hvad gør I.....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. november 2010

MosterA

Lige endnu et dilemma om graviditet.

Min kæreste og jeg kender rigtig mange der har store problemer med at få børn og er derfor opmærksom på at det ikke altid er lige let. Derfor smed jeg mini-pillerne i juli og skete det var det fint, var der ikke sket noget efter et år ville vi begynde at drage andre ind i sagen.

Det var bare ikke så ligetil som jeg havde regnet med. Jeg havde sidste mens. 26 september, testede negativ 31 oktober og bleve som I jo alle kender, skuffet da den var negativ. Nu er der så gået yderlig 11 dage og min mens er stadig ikke kommet. 

Mit spørgsmål er om I så blive ved med at test eller I er så gode at I bare kan vente. Jeg syntes nogle gange det nive i mit underliv som mens. smerter, men om det er fordi jeg er mere opmærksom på min krop ved jeg ikke, ellers ingen symptomer.

Har snakket med min kæreste om at hvis der ikke er sket noget lørdag så tager jeg en test der, men hvad så hvis den også er negativ og jeg stadig ikke får mens. Åh jeg syntes det er svært for jeg har heller ikke lyst til hele tiden at blive skuffet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

mortilfreja

Åh jeg ville jo slet ikke kunne holde mig fra at teste

Hvis den fortsat er negativ så ville jeg gå til læge og få taget en blodprøve..

Men tag da en test nu.. 11 dage over tid burde give en positiv test uanset hvilket tidspunkt på døgnet du tager den, hvis du er gravid.. De niv/jag du mærker kan meget vel være et tegn på graviditet.. Nogen tester jo senere end andre..

TEST TEST TEST

Anmeld

12. november 2010

MosterA

Tak for dit svar.

Har taget G-test og den var desværre negativ  så nu er der bestilt tid ved længen så håber jeg bare at hun kan hjælpe mig!

Anmeld

12. november 2010

Maja88

da jeg var gået 12 dage over tid testede jeg stadig negativ.

jeg fik en blodprøve ved lægen som så bekræftede det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.