Nu slipper I.... for det er I morgen... (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. november 2010

Pia.

Ja nu slipper I for flere af mine hvalpe indlæg og billeder....

For I morgen er dagen hvor mine 4 piger skal flytte her fra.... jeg kan simpelthen ikke forstå at det allerede er nu.... 8 uger er bare fløjet afsted og pludselig er det hele slut... Nøj det bliver hårdt at skulle sige farvel til mine "babyer" men jeg ved heldigvis at de får de bedste hjem man kunne tænke sig... Mine drenge flytter først på Søndag, så snupper lige et par dage ekstra med dem...

I går var alle 6 hvalpe til dyrlæge, hvor de blev Chippet, vaccineret, klippet negle, tjekket hofter og sundhedstjekket, de var så fine og Dyrlægen sagde at jeg med rigtig god samvittighed kunne sende dem videre til deres nye familier.

Her er de sidste billeder af mit skønne kuld Labrador Hvalpe... Alle 6 solgt til skønne, kærlige hjem og som jeg er så heldige at kende og have mulighed for at følge alle mine hvalpe...

Knus Pia, en KÆMPE oplevelse rigere og mange timers søvn mindre...

(BILLEDERNE I BALJEN ER DA VI SKULLE TIL DYRLÆGEN I GÅR - havde heldgivis to dejlige veninder til at hjælpe og de skal heldigvis begge have en hvalp )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

AnnePedersen

de er bare så lækre de hvalpe...... glæder mig til næste kuld du får....

Anmeld

11. november 2010

*Sofie*

Åh gud, hvor er de dejlige!!

Anmeld

11. november 2010

2babygirls

Pia. skriver:

Ja nu slipper I for flere af mine hvalpe indlæg og billeder....

For I morgen er dagen hvor mine 4 piger skal flytte her fra.... jeg kan simpelthen ikke forstå at det allerede er nu.... 8 uger er bare fløjet afsted og pludselig er det hele slut... Nøj det bliver hårdt at skulle sige farvel til mine "babyer" men jeg ved heldigvis at de får de bedste hjem man kunne tænke sig... Mine drenge flytter først på Søndag, så snupper lige et par dage ekstra med dem...

I går var alle 6 hvalpe til dyrlæge, hvor de blev Chippet, vaccineret, klippet negle, tjekket hofter og sundhedstjekket, de var så fine og Dyrlægen sagde at jeg med rigtig god samvittighed kunne sende dem videre til deres nye familier.

Her er de sidste billeder af mit skønne kuld Labrador Hvalpe... Alle 6 solgt til skønne, kærlige hjem og som jeg er så heldige at kende og have mulighed for at følge alle mine hvalpe...

Knus Pia, en KÆMPE oplevelse rigere og mange timers søvn mindre...

(BILLEDERNE I BALJEN ER DA VI SKULLE TIL DYRLÆGEN I GÅR - havde heldgivis to dejlige veninder til at hjælpe og de skal heldigvis begge have en hvalp )

Øv... så skal vi slet ikke se dem herinde mere

Super nuttet billede hvor de er på vej ud af døren !!

Anmeld

11. november 2010

Pia.

AnnePedersen skriver:

de er bare så lækre de hvalpe...... glæder mig til næste kuld du får....

- der bliver nok ikke noget næste kuld - i hvert fald ikke med de to her... min tæve er snart 6 år og denne her graviditet har taget meget hårdt på hendes krop så det bliver ikke hende og farmand kan heller ikke mere... Men en dag ude i fremtiden med en ny tæve en gang så skal det med sikkerhed prøves igen

Det har været en kæmpe oplevelse, men det er også pokkers hårdt nu at skulle sige farvel...

Anmeld

11. november 2010

Pia.

*Sofie* skriver:

Åh gud, hvor er de dejlige!!

Ja de er fantastiske alle 6 - med hver deres temperament og sind...

Anmeld

11. november 2010

Pia.

Tina&Martin skriver:

Øv... så skal vi slet ikke se dem herinde mere

Super nuttet billede hvor de er på vej ud af døren !!

Nej desværre ikke... Nu starter et nyt kapitel i deres liv - de skal vidre til deres nye familier...  - det bliver så hårdt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.