samtale på sygehuset om igangsættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. november 2010

quar20

Hej IGEN IGEN

Ja nu sidder jeg her på nåle for kl. 13 skal jeg på sygehuset til en snak om de nu vil sætte mig igang..!! Min læge har sendt en henvisning...!!

Er der nogen af jer der ved hvad jeg kan forvente? - Altså hvordan foregår det når lægen har sendt en henvisning om det..!!?

Knus fra en meget spændt og nervøs Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

LRJ

quar20 skriver:

Hej IGEN IGEN

Ja nu sidder jeg her på nåle for kl. 13 skal jeg på sygehuset til en snak om de nu vil sætte mig igang..!! Min læge har sendt en henvisning...!!

Er der nogen af jer der ved hvad jeg kan forvente? - Altså hvordan foregår det når lægen har sendt en henvisning om det..!!?

Knus fra en meget spændt og nervøs Maria

kender det ikke men vil li  de vil sætte dig igang

havde selv fået en henvisning af en Fødsellæge på sygehuset om jeg skulle sættes igang 2 uger før termin men det blev afvist og fik en tid på min termin, men nåede selv at føde inden  

Anmeld

11. november 2010

quar20

Lone H. skriver:

kender det ikke men vil li  de vil sætte dig igang

havde selv fået en henvisning af en Fødsellæge på sygehuset om jeg skulle sættes igang 2 uger før termin men det blev afvist og fik en tid på min termin, men nåede selv at føde inden  

1000 tak...!! Ej hvordan kan det blive afvist når det er af en fødselslæge?

Men gudskelov for at du nåede at føde inden..

Anmeld

11. november 2010

LRJ

quar20 skriver:

1000 tak...!! Ej hvordan kan det blive afvist når det er af en fødselslæge?

Men gudskelov for at du nåede at føde inden..

Så lidt  

det var fordi Julie ikk havde taget på i 2 uger da jeg var der inde til igangsættelsesamtale , blev scannet hver anden uge, og havde været til scanning et par dage før

Anmeld

11. november 2010

quar20

Lone H. skriver:

Så lidt  

det var fordi Julie ikk havde taget på i 2 uger da jeg var der inde til igangsættelsesamtale , blev scannet hver anden uge, og havde været til scanning et par dage før

nårh for søren okay..!!

Ja det problem har lillemand i maven ihvertfald ikke.. Han vokser godt og er en stor basse siger de alle..!!

Anmeld

11. november 2010

LRJ

quar20 skriver:

nårh for søren okay..!!

Ja det problem har lillemand i maven ihvertfald ikke.. Han vokser godt og er en stor basse siger de alle..!!

Hehe Okay men håber de vælger at lade dig blive sat igang og skal nok krydse fingre kl 13

Anmeld

11. november 2010

quar20

Lone H. skriver:

Hehe Okay men håber de vælger at lade dig blive sat igang og skal nok krydse fingre kl 13

1000 tak Jo flere jo bedre.. Håber på det bedste ihvertfald og skal nok komme med en update herinde så snart jeg kommer hjem.. Der kan jo forekomme ventetid så nu må vi se hvornår jeg kommer ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.