morgensur tøs i ny hjemmesyet buks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. november 2010

Milka

synes bukserne blev rigtig fine!! luca er også vældig glad for dem, selvom man ikke lige kan se det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Jules

De ser rigtig lækre ud... Endnu engang må jeg nævne hvor misundelig jeg er på jeres sy kundskaber...

Anmeld

11. november 2010

TbCp

Milka skriver:

synes bukserne blev rigtig fine!! luca er også vældig glad for dem, selvom man ikke lige kan se det

De er bare SÅ fine!

Og den der top, er det en undertrøje eller en bodystocking? for den er da for fed!

Anmeld

11. november 2010

Milka

TbCp skriver:

De er bare SÅ fine!

Og den der top, er det en undertrøje eller en bodystocking? for den er da for fed!

det er en body - fra h&m, hvis jeg husker rigtigt det er nok en af de sidste gange hun har den på, den er pludselig for lille

Anmeld

11. november 2010

TbCp

Milka skriver:

det er en body - fra h&m, hvis jeg husker rigtigt det er nok en af de sidste gange hun har den på, den er pludselig for lille

øv ærgeligt. Liva bruger kun todelte sæt nu, men fed det er den!

Anmeld

11. november 2010

Milka

TbCp skriver:

øv ærgeligt. Liva bruger kun todelte sæt nu, men fed det er den!

hvornår gik i over til kun todelte? synes nemlig bodyer bliver sværere og sværere at finde nu her når man kommer op mod str 98. og er det ikke bøvlet med to-delt? synes bare bodyen holder samling på det hele men liva bruger vel ikke ble mere, eller gør hun?

Anmeld

11. november 2010

TbCp

Milka skriver:

hvornår gik i over til kun todelte? synes nemlig bodyer bliver sværere og sværere at finde nu her når man kommer op mod str 98. og er det ikke bøvlet med to-delt? synes bare bodyen holder samling på det hele men liva bruger vel ikke ble mere, eller gør hun?

Det var vel da hun var omkring 2 år... Eller måske da hun skulle til at have str. 98...

Synes ikke det er besværligt, sørger bare for at købe sæt med lange undertrøjer så går det fint synes jeg.

Liva bruger stadig ble og det sker da indimellem at hun skiller lidt ad og der stikker en ble op af bukserne Tilgengæld synes jeg det er rart hvis der sker et lille uheld udenfor bleen at jeg så bare skal skifter underbukserne og ikke skal have alt tøjet af hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.