Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen af Jer der spiller det på facebook? Eller nogen der kunne tænke sig det og hjælpe mig videre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Forklar venligst
Kirle skriver: Forklar venligst
hæhæ..
Jamen det er et spil hvor man skal købe og sælge boliger og så kan man tjene flere og flere penge!
Ret simpelt egentligt, men så kan man jo konkurrere lidt med sine venner derinde
det vil jeg gerne prøve
Caroline86 skriver: Er der nogen af Jer der spiller det på facebook? Eller nogen der kunne tænke sig det og hjælpe mig videre
Sidder i det samme hul som dig! Aner ikke hvordan man kommer videre... Ved bare at ved at man kigger hinandens huse tjener man 10.000 i formue tror jeg det var... Er ikke helt inde i det...
Andre der har fundet ud af hvad man ellers kan gøre i dette spil?
MoarJ skriver: Andre der har fundet ud af hvad man ellers kan gøre i dette spil?
hvordan siger du det med at kigge på andre boliger?
Får jeg 10.000 hver gang der er nogen der kigger på min eller hvordan? for så skal vi da bare klikke løs på hinandens
Caroline86 skriver: hvordan siger du det med at kigge på andre boliger? Får jeg 10.000 hver gang der er nogen der kigger på min eller hvordan? for så skal vi da bare klikke løs på hinandens
Ja det er det jeg er nået frem til...
MoarJ skriver: Ja det er det jeg er nået frem til...
jeg er åbenbart MEGET interesseret i din bolig sådan som jeg klikker på den hele tiden
Caroline86 skriver: jeg er åbenbart MEGET interesseret i din bolig sådan som jeg klikker på den hele tiden
Hmm... Jeg stiger slet ikke indtjeningen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128