Gravidtet uden for livmoderen?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. november 2010

mortilfreja

Hej.

Jeg havde min mens fra d. 28. Okt til 31. Ikke så kraftig som den plejer at være. Derefter brunt udflåd i tre dage.

Har siden to dage før mens haft jag/smerter i venstre side af underlivet og har det stadig her 14 dage efter. Er nu begyndt at have kvalme morgen og aften.

Tog en test d. 2. nov som var negativ og fik også taget blodprøve hvor der ikke var HCG til stede.

Nu er jeg så begyndt at blive bekymret for om jeg kan være gravid uden for livmoderen........

Mit spørgsmål er så:

Kan man have sin mens hvis man er gravid uden for livmoderen og Vil der ikke altid være en positiv test eller HCG blodprøve hvis man er gravid uden for livmoderen?????

Håber nogen kan hjælpe.. Nogen som måske har prøvet det..

Ligger søvnløs om natten og spekulerer.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Marco2

Jo, der vil kunne påvises HCG i kroppen ved en graviditet udenfor livmoderen, så det ville have kunnet ses på både test og blodprøve.

Mon ikke bare det er din krop der spiller dig et puds fordi du tænker så meget over det?

AG

Anmeld

11. november 2010

mortilfreja

Marco2 skriver:

Jo, der vil kunne påvises HCG i kroppen ved en graviditet udenfor livmoderen, så det ville have kunnet ses på både test og blodprøve.

Mon ikke bare det er din krop der spiller dig et puds fordi du tænker så meget over det?

AG

Tak for svar.. Jo det er måske min krop men synes stadig det er underligt at jeg skal have de smerter og så kvalmen

Anmeld

11. november 2010

Mettemus

Hvis du var gravid uden for livmoderen, ville du kunne mærke det, tror jeg - det gør SÅ ondt - hele tiden! Du ville også kunne se det både på blodprøver og hjemmetest.

Så det er nok desværre bare din krop der ter sig, psyken kan virkelig gøre meget

Anmeld

11. november 2010

oo

Mettemus skriver:

Hvis du var gravid uden for livmoderen, ville du kunne mærke det, tror jeg - det gør SÅ ondt - hele tiden! Du ville også kunne se det både på blodprøver og hjemmetest.

Så det er nok desværre bare din krop der ter sig, psyken kan virkelig gøre meget

præcis...det er ikke noget der gør moderat ondt, det er noget der gør så ondt at man ikke kan være til. og ja, så tester man positivt og ved blodprøve vil de kunne måle hcg. Man ER gravid jo...det sidder bare det forkerte sted, derfor producerer kroppen også hcg

Anmeld

11. november 2010

mortilfreja

Tak for jeres svar.. Nu er jeg beroliget og kan slappe af

Anmeld

11. november 2010

Wish upon a star

Jeg var gravid uden for livmoderen, og jeg fik først smerter da jeg var 7 uger henne. Jeg fik Mens. som jeg plejede, så var slet ikke klarover jeg var gravid i al den tid. MEN... så kom smerterne, jeg har aldrig i mit liv prøvet sådanne smerter før. Jeg vil hellere brække en arm eller et ben end at prøve det igen. Det er slet ikke til at beskrive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.