Shopping :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. november 2010

malenecl

Uh, min kæreste og jeg skal til Hjørring og shoppe i dag! . Kan alligevel ikke rigtig være i noget af mit tøj mere .

Skal I noget spændende i dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

slettet_7530

malenecl skriver:

Uh, min kæreste og jeg skal til Hjørring og shoppe i dag! . Kan alligevel ikke rigtig være i noget af mit tøj mere .

Lyder dejligt

Jeg skal ud og hente en ring jeg fik af mine børn og mand i fødselsdagsgave igår, men de kunne desværre ikek nå at få den hjem til igår så jeg pakkede et stykke papir ud, men idag skal den hentes, en ring fra Pandora med en lille brilliant i som jeg har ønsket mig i det meste af et år nu  

eller står den vist mest på lidt oprydning og sætte til salg på TS

Anmeld

11. november 2010

Laulund87

Snyd! Men jeg skal på shopping i morgen

I dag skal jeg til møde på jobcentret..Spændende

Anmeld

11. november 2010

malenecl

albertesmor skriver:

Lyder dejligt

Jeg skal ud og hente en ring jeg fik af mine børn og mand i fødselsdagsgave igår, men de kunne desværre ikek nå at få den hjem til igår så jeg pakkede et stykke papir ud, men idag skal den hentes, en ring fra Pandora med en lille brilliant i som jeg har ønsket mig i det meste af et år nu  

eller står den vist mest på lidt oprydning og sætte til salg på TS

Ej hvor var det da sødt gjort!

Anmeld

11. november 2010

malenecl

Laulund87 skriver:

Snyd! Men jeg skal på shopping i morgen

I dag skal jeg til møde på jobcentret..Spændende

Der er ikke noget bedre end at shoppe

Anmeld

11. november 2010

Laulund87

malenecl skriver:

Der er ikke noget bedre end at shoppe

Nej for pokker

Anmeld

11. november 2010

malenecl

Men I må have en fantastisk dag tøser! Jeg vil ind og vække min kæreste og komme afsted

Anmeld

11. november 2010

slettet_7530

malenecl skriver:

Ej hvor var det da sødt gjort!

ja det var afhentningsnummeret, jeg havde jo helt tilfældigt tabt en lille folder på trappen opslået på den ring med et stort fedt X for en uges tid siden  min veninde som arbejder i guldsmeden kunne desværre ikke få den hjem før.

Anmeld

11. november 2010

Laulund87

malenecl skriver:

Men I må have en fantastisk dag tøser! Jeg vil ind og vække min kæreste og komme afsted

God tur!

Anmeld

11. november 2010

Isabeau2206

malenecl skriver:

Åhh, jeg har lige en opvask der står og venter - har ikke været hjemme de sidste par dage, så den har desværre hobet sig op Men nu skal den tages!

Så regnede jeg med og smutte en tur i BR Legetøj eller et andet sted hvor de sælger legetøj - Stella virker til og være lidt træt af det samme legetøj herhjemme

Ha´ en god dag alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.