Har så sindsygt ondt !?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. november 2010

Bryndis

Jeg har siden i går aftes haft nogle voldsomme smerter i maven og underlivet som slet ikke er til at holde ud. I går havde jeg lyst til at hyle fordi det gjorde så ondt men da jeg lagde mig i sengen forsvandt smerten lidt. Den kom af og til men slet ikke i samme grad.

Og her til morgen kan jeg ikke gå pga smerter helt nederst i underlivet. Og det er ikke engang overdrivelse. Bevæger jeg mig det mindste så gør det bare vanvittig ondt. Og det gør endnu mere ondt når lillemanden bevæger sig der inde.

Tror i jeg skal have ringet til nogen? Og hvem?

Jeg er i uge 41+0 i dag og har en tid hos jordemoderen kl 13.00 men bliver smerten ved med at være der så kommer jeg ikke afsted. Kan ikke køre bil med de smerter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

CamiRon

Bryndis skriver:

Jeg har siden i går aftes haft nogle voldsomme smerter i maven og underlivet som slet ikke er til at holde ud. I går havde jeg lyst til at hyle fordi det gjorde så ondt men da jeg lagde mig i sengen forsvandt smerten lidt. Den kom af og til men slet ikke i samme grad.

Og her til morgen kan jeg ikke gå pga smerter helt nederst i underlivet. Og det er ikke engang overdrivelse. Bevæger jeg mig det mindste så gør det bare vanvittig ondt. Og det gør endnu mere ondt når lillemanden bevæger sig der inde.

Jeg er i uge 41+0 i dag og har en tid hos jordemoderen kl 13.00 men bliver smerten ved med at være der så kommer jeg ikke afsted. Kan ikke køre bil med de smerter.

Jeg ville da lige ringe ind på FG og høre ad. Du er jo over din termin og jeg tænker da at de sikkert vil tjekke dig! Så få fat i knoglen og ring...!

(Og tag din taske til fødslen med derind.)

Anmeld

11. november 2010

quar20

Bryndis skriver:

Ja ring lige til FG...!!

Anmeld

11. november 2010

Mor til prinsessen :-)

Jeg ville nok også liiige ringe, (hvis du ikke allerede har gjort det)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.