I går var bare en af de der dage!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

lion

lyder godt nok som en total lortedag.

Jeg håber at dagen i dag går meget meget bedre.

Ja de samtaler er nogen gange total til grin, men de skal holdes. Ja for havd havde han sagt hvis du havde fået smittet børnene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

TbCp

Øv.. sådan dage skal bare overståes i en fart!

og den samtale.... hmm tjah, der er jo ikke rigtig så meget at sige til det, det er bare træls og han ved da også at du ikke har pjækket den...
Som de andre siger skal du jo ikke komme og smitte børnene, men værre endnu er da hvis du smitter dine kollegaer!

Anmeld

11. november 2010

Barbamama

Tak skal I have!!! Dagen i dag var heldigvis bedre!!!! Og samtalen gik stille og roligt! Han holdt den samtale med mig fordi han skulle og han troede heller ikke jeg pjækkede. Jeg er ikke den eneste med de sygedage.... Så..... Jeg er ikke længere i panik. Men hold op hvor brugte jeg mange timer på at tænke over det i går. Jeg er bare glad for at det gik så stille og roligt. Så er det overstået

Anmeld

11. november 2010

ooo

Kæmpe kram til dig, er glad for at du har fået overstået samtalen, og at det gik godt.

Meeen, jeg holder nu stadig på at du skulle have sagt at du havde en ustyrlig trang til at bage hindbærsnitter, som du MÅTTE følge.

Anmeld

12. november 2010

Barbamama

Metchen skriver:

Kæmpe kram til dig, er glad for at du har fået overstået samtalen, og at det gik godt.

Meeen, jeg holder nu stadig på at du skulle have sagt at du havde en ustyrlig trang til at bage hindbærsnitter, som du MÅTTE følge.

Ha ha ha ha jeg SAGDE faktisk til ham at jeg ikke ringede og meldte mig syg fordi jeg lige pludselig havde en trang til at bage. Ha ha ha... Og det sjove var at vi holdt forældrekaffe i sfo'en om eftermiddagen og der skal forældrene have kage med. Så var der fanme en der havde hindbærsnitter med!!! Jeg var ved at dø af grin!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.