Flere nyttige info fra "The Doctors"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. november 2010

Ox.

Hej piger!

Ja det er nok efterhåndne mit yndlingsprogram hehe, men de kommer med så mange nyttige info.

Idag handlede det blandt andet om når man er gravid, hvad der ikke er godt for bebs at man gør osv ..

De fortalte blandt andet, at spabad, solarium og noget så banalt som almindeligt karbad, ikke er smart når man er gravid, grundet varmen, baby kan blive stresset, og det kan give flere komplikationer ved fødslen end man lige regner med, så man skal helst holde sig fra det.

Ydermere, så sådan noget som selvbruner, både spray og creme, skal man holde sig fra, da de har et højt indhold af noget der hedder Dha som ikke er godt for bebs heller ..

Så lad os hellere forblive ligblege og tage lunkne bad!

Bare lige lidt info ..

Knus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Multebær

Jeg bruger en øko selvbruner der hedder Lavera mon den også tæller med? hmm det må jeg lige undersøge

Anmeld

11. november 2010

Diana...

Ox. skriver:

Hej piger!

Ja det er nok efterhåndne mit yndlingsprogram hehe, men de kommer med så mange nyttige info.

Idag handlede det blandt andet om når man er gravid, hvad der ikke er godt for bebs at man gør osv ..

De fortalte blandt andet, at spabad, solarium og noget så banalt som almindeligt karbad, ikke er smart når man er gravid, grundet varmen, baby kan blive stresset, og det kan give flere komplikationer ved fødslen end man lige regner med, så man skal helst holde sig fra det.

Ydermere, så sådan noget som selvbruner, både spray og creme, skal man holde sig fra, da de har et højt indhold af noget der hedder Dha som ikke er godt for bebs heller ..

Så lad os hellere forblive ligblege og tage lunkne bad!

Bare lige lidt info ..

Knus!

Det er også altid det jeg har fået at vide men der er åbentbart nogen DK læger med anden mening 

Anmeld

11. november 2010

Ox.

Ja det er jo så forskelligt fra land til land

Anmeld

11. november 2010

Mira0911

Tror aldrig man kan blive klog på det område... De læger siger allesammen hver sit - Og så er det svært hvad man skal forholde sig til... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.