I syv sind...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. november 2010

Janni.

Så bedst som jeg lå og sov efter min nattevagt sidste nat, vågnede jeg med et sæt og kom til at tænke på den barnevogn vi har reserveret..

Vi har reserveret en Basson Grande (luksus model). Men pludselig slog det mig, er den måske for varm til sommer? Den har jo rigtig blødt inderfór.

Er der nogen af jer der har sommer erfaringer med denne vogn?

Håber i kan vejlede mig lidt. Vil nødig købe en barnevogn som vores søn har det for varmt i når det bliver sommer.

~ Buito 22+6 ~

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

maria_wlt

Jeg tror roligt at du kan sove videre

Tror ikke at den ene vogn er varmere end den anden. Heller ikke om den er sort eller brun

Anmeld

11. november 2010

Bom

Buito skriver:

Så bedst som jeg lå og sov efter min nattevagt sidste nat, vågnede jeg med et sæt og kom til at tænke på den barnevogn vi har reserveret..

Vi har reserveret en Basson Grande (luksus model). Men pludselig slog det mig, er den måske for varm til sommer? Den har jo rigtig blødt inderfór.

Er der nogen af jer der har sommer erfaringer med denne vogn?

Håber i kan vejlede mig lidt. Vil nødig købe en barnevogn som vores søn har det for varmt i når det bliver sommer.

~ Buito 22+6 ~

Det er den ikke, så lig du dig bare ned igen..

Vi har også en basson grande luksus, og vores datter er fra maj, så hun har haft en varm sommer i barnevognen.. Det eneste vi gjorde, var nok at tage hende ud af liften tidligere end man ellers ville gøre, for så havde hun jo lidt mere plads i barnevognen, men jeg vil ikke sige at den var for varm...

Første billede er i liften og det næste i barnevognen (samme måned), og som du kan se havde hun jo godt med plads i barnevognen...  Og forresten, så er det bare en super skøn vogn..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. november 2010

Janni.

Tulle Mus skriver:

Det er den ikke, så lig du dig bare ned igen..

Vi har også en basson grande luksus, og vores datter er fra maj, så hun har haft en varm sommer i barnevognen.. Det eneste vi gjorde, var nok at tage hende ud af liften tidligere end man ellers ville gøre, for så havde hun jo lidt mere plads i barnevognen, men jeg vil ikke sige at den var for varm...

Første billede er i liften og det næste i barnevognen (samme måned), og som du kan se havde hun jo godt med plads i barnevognen...  Og forresten, så er det bare en super skøn vogn..

1000 tak, det gav en bekymring mindre. Underlige ting man kan tænke på når man sover *LOL*

~ Buito 22+6 ~

Anmeld

11. november 2010

Janni.

maria_wt skriver:

Jeg tror roligt at du kan sove videre

Tror ikke at den ene vogn er varmere end den anden. Heller ikke om den er sort eller brun

Godt så.. Bare lige en underlig tanke jeg faldte over ind imellem alle de andre omkring fremtiden 

~ Buito 22+6 ~

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.