Er bare sååå træt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Minmio

Er bare så træt hele tiden, jeg sover konstant, og når jeg ikke sover så er jeg søvnig. Jeg føler at jeg ikke rigtigt kan vågne op.

Jeg er selv ærlig talt meget træt af det og synes at det er synd for min mand og vores datter, for det er ham der klarer alt i hjemmet lige i øjeblikket.  Men han har heldigvis forståelse for at jeg er gravid og træt, derfor sender han mig selv i seng når han kan se at jeg er træt.

Det er min anden graviditet og jeg synes bare ikke at jeg var så træt sidste gang.

De sidste dage har je ikke været på arbejde og jeg mener det seriøst, jeg har været vågn sammenlagt 6 timer om dagen, jeg står kun op for at lave mad til mine kære, når lige at spise med, også falder jeg i søvn igen.

Er der nogle her der har/har haft det på samme måde?

Eller er der nogle der ved hvad det kan skyldes?

Ps. er 12 uger henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Dansker I Holland

tatii72 skriver:

Er bare så træt hele tiden, jeg sover konstant, og når jeg ikke sover så er jeg søvnig. Jeg føler at jeg ikke rigtigt kan vågne op.

Jeg er selv ærlig talt meget træt af det og synes at det er synd for min mand og vores datter, for det er ham der klarer alt i hjemmet lige i øjeblikket.  Men han har heldigvis forståelse for at jeg er gravid og træt, derfor sender han mig selv i seng når han kan se at jeg er træt.

Det er min anden graviditet og jeg synes bare ikke at jeg var så træt sidste gang.

De sidste dage har je ikke været på arbejde og jeg mener det seriøst, jeg har været vågn sammenlagt 6 timer om dagen, jeg står kun op for at lave mad til mine kære, når lige at spise med, også falder jeg i søvn igen.

Er der nogle her der har/har haft det på samme måde?

Eller er der nogle der ved hvad det kan skyldes?

Ps. er 12 uger henne

Det lyder ikke godt at du er så træt Men tager du jern og vitamin piller? For det lyder da ikke som om det er særlig sundt at du går og er så træt hele tiden

Knus Sussie 39+2

Anmeld

11. november 2010

sandratobias

Tænkte lidt på vitaminer og jern... Jeg havde jern mangel selvom jeg spiste jern piller... 

Anmeld

11. november 2010

Minmio

Ja, ja, jeg tager både jern og vitaminer til gravide. Det har jeg taget fra den dag jeg fandt ud af at jeg er gravid.

Troede i starten at det ville gå over, men det bliver kun værre og værre.

Jeg er sygemeldt fra job i denne her uge fordi at jeg er "syg" men i virkeligheden er det fordi at jeg vil sove ud.

Ved godt at det er ondt af mig at lyve om sygdom, men jeg kan fysisk ikke arbejde når jeg er såååå træt.

Anmeld

11. november 2010

CA

Jeg ville kontakte min læge. Jeg var selv rigtig træt længe. Kunne sove konstant og alle steder. Jeg blev sat op i jern.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.