Det er jo kun jul én gang om året...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kageteenageren skriver:

JAAAAAAAAAAAAAAAAA.... Og ingen jul (for mig) uden fløde og smør haha

Det må ej forgå

Og bacon hehehehe...

Men nej - julen er for mig også mad og kager - før gaver Så jeg følger dig helt på den der...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Manakauapo

Zafir skriver:

Og bacon hehehehe...

Men nej - julen er for mig også mad og kager - før gaver Så jeg følger dig helt på den der...

Godt!

Jeg er typen, der kan råæde mig gennem julen og stadig tabe 3 kg... Så den kører bare her  (altså ikke at jeg råæder!)

Anmeld

10. november 2010

Moderator

Kageteenageren skriver:

Godt!

Jeg er typen, der kan råæde mig gennem julen og stadig tabe 3 kg... Så den kører bare her  (altså ikke at jeg råæder!)

Mmmm... Jeg tager nu heller ikke rigtig på i julen. Jeg spiser ikke stooore mængder men nyder det jeg spiser. Desværre kan jeg IKKE rå-æde og stadig være en str. 36 mere

Anmeld

10. november 2010

Manakauapo

Zafir skriver:

Mmmm... Jeg tager nu heller ikke rigtig på i julen. Jeg spiser ikke stooore mængder men nyder det jeg spiser. Desværre kan jeg IKKE rå-æde og stadig være en str. 36 mere

Altså jeg lærte sidste år hvordan man kommer forbi julen, uden mavepine. Men min str. 32 er så vokset til en str. 34 på 1 år

Anmeld

10. november 2010

Moderator

Kageteenageren skriver:

Altså jeg lærte sidste år hvordan man kommer forbi julen, uden mavepine. Men min str. 32 er så vokset til en str. 34 på 1 år

LOL lille pus da

Sådan noget kommer med alderen. - Når du bliver 18, så kommer du op i en str 38. Men så kan du sagtens blive stabil der

Anmeld

10. november 2010

Manakauapo

Zafir skriver:

LOL lille pus da

Sådan noget kommer med alderen. - Når du bliver 18, så kommer du op i en str 38. Men så kan du sagtens blive stabil der

Jeg ved det... Det er bare meget for mig, syntes jeg

Anmeld

10. november 2010

Moderator

Kageteenageren skriver:

Jeg ved det... Det er bare meget for mig, syntes jeg

Man vender sig til det En del af det er jo også hormoner Der skal jo også lande en hofte og en babs på dig en dag ik?

Anmeld

10. november 2010

Manakauapo

Zafir skriver:

Man vender sig til det En del af det er jo også hormoner Der skal jo også lande en hofte og en babs på dig en dag ik?

Hofte?! Er du gal?! Jeg har altså hofter hihi

Bebsen skulle vel også gerne komme om 10 års tid

Anmeld

10. november 2010

Moderator

Kageteenageren skriver:

Hofte?! Er du gal?! Jeg har altså hofter hihi

Bebsen skulle vel også gerne komme om 10 års tid

HAHAHAH... jeg skrev BABS ikke bebs Lidt til gården og til gaden, kommer deromkring 18 års alderen.. hvis ikke før. (før hos mig) Men som regel lander der lige 5 kilo drysset sporadisk udover kvindekroppen. Uden man nødvændigvis gør noget andet for det.

Og ja - vent du bare 10 års tid med bebsen Men heller ikke længere

Anmeld

10. november 2010

Manakauapo

Zafir skriver:

HAHAHAH... jeg skrev BABS ikke bebs Lidt til gården og til gaden, kommer deromkring 18 års alderen.. hvis ikke før. (før hos mig) Men som regel lander der lige 5 kilo drysset sporadisk udover kvindekroppen. Uden man nødvændigvis gør noget andet for det.

Og ja - vent du bare 10 års tid med bebsen Men heller ikke længere

LOL!

Vil gerne lige være mindst halvejs af uddannelse først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.