GU-Undersøgelse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Mullefisen2011

Nu er jeg en af de piger der underligt nok aldrig har fået lavet en GU undersøgelse.. Men i forbindelse med behandlingen synes vores læge at det er godt at få lavet en når jeg skal scannes på 12 dagen i cyklussen.. Det er også fordi hun vil springe HSG undersøgelsen over.. Men har jeg noget at frygte i den forbindelse??

Hun er utrolig sød og stille og rolig og passer virkelig på mig så er ikke vildt bange for undersøgelsen, men er også mere nervøs for om hun kan finde noget der er galt?

Den tanke strejfer ret meget rundt i hovedet.. Er jeg bare underligt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

CamillaValby

Mullepigen86 skriver:

Nu er jeg en af de piger der underligt nok aldrig har fået lavet en GU undersøgelse.. Men i forbindelse med behandlingen synes vores læge at det er godt at få lavet en når jeg skal scannes på 12 dagen i cyklussen.. Det er også fordi hun vil springe HSG undersøgelsen over.. Men har jeg noget at frygte i den forbindelse??

Hun er utrolig sød og stille og rolig og passer virkelig på mig så er ikke vildt bange for undersøgelsen, men er også mere nervøs for om hun kan finde noget der er galt?

Den tanke strejfer ret meget rundt i hovedet.. Er jeg bare underligt??

Du skal slet ikke frygte det

Og du er heller ikke underlig, du er MEGET normal hihi.

Men tænk sådan her, at hvis der skulle være noget galt så får i svarene med de undersøgelser som i skal igennem. Jeg var nervøs ved alle undersøgelserne, og der var intet galt

Anmeld

11. november 2010

Mullefisen2011

CamillaValby skriver:

Du skal slet ikke frygte det

Og du er heller ikke underlig, du er MEGET normal hihi.

Men tænk sådan her, at hvis der skulle være noget galt så får i svarene med de undersøgelser som i skal igennem. Jeg var nervøs ved alle undersøgelserne, og der var intet galt

Åhr du er så SØD Camilla

Synes bare det var et underligt spørgsmål.. hihi...

Men rart at høre jeg ikke skal frygte den, og håber da jeg stadig er frisk som en havørn.. det var jeg hvertfald til scanningen.. så vi håber

Anmeld

11. november 2010

otlitrom

Du er ikke unormal, det er altid lidt mystisk at få lavet det første gang. Og så er det ikke for at være hård, men du må nok vænne dig lidt til det. For kommer I i behandling, så er der mange undersøgelser... Jeg siger det bare så du kan forberede dig!

Det skal nok gå. Gør evt. gynækologen opmærksom på det, så kan h*n evt. forklare imens, så det ikke virker så slemt?

Anmeld

11. november 2010

Mullefisen2011

kitty skriver:

Du er ikke unormal, det er altid lidt mystisk at få lavet det første gang. Og så er det ikke for at være hård, men du må nok vænne dig lidt til det. For kommer I i behandling, så er der mange undersøgelser... Jeg siger det bare så du kan forberede dig!

Det skal nok gå. Gør evt. gynækologen opmærksom på det, så kan h*n evt. forklare imens, så det ikke virker så slemt?

Kitty: Tak

Jeg er nok mest nervøs for resultatet... ikke så meget for selve undersøgelsen.. Har den sødeste læge der virkelig tager hensyn til mig fordi jeg aldrig har prøvet det og ved hun vil forklare og "passe" på mig.. Så det er heldigvis dejligt..

Og som jeg selv sagde til hende sidst at vi kunne lige så godt lave den for kan jo lige så godt vænne mig til at blive undersøgt dernede nu

Anmeld

11. november 2010

otlitrom

Mullepigen86 skriver:

800080;"> Kitty: Tak

800080;"> Jeg er nok mest nervøs for resultatet... ikke så meget for selve undersøgelsen.. Har den sødeste læge der virkelig tager hensyn til mig fordi jeg aldrig har prøvet det og ved hun vil forklare og "passe" på mig.. Så det er heldigvis dejligt..

800080;"> Og som jeg selv sagde til hende sidst at vi kunne lige så godt lave den for kan jo lige så godt vænne mig til at blive undersøgt dernede nu

Rart at lægen er så flink, det har meget at sige!!

Jeg kan godt forstå du er lidt nervøs for svaret.. Det er jo ret afgørende, hvad der kommer ud af det! Men jeg håber alt er ok!!

Anmeld

12. november 2010

Mullefisen2011

kitty skriver:

Rart at lægen er så flink, det har meget at sige!!

Jeg kan godt forstå du er lidt nervøs for svaret.. Det er jo ret afgørende, hvad der kommer ud af det! Men jeg håber alt er ok!!

Det er SUPER vi har fået sådan en god læge.. det betyder så meget

Ja er godt nok nervøs for resultatet.. men håber alt er okay, også nu scanningen så fin ud, så håber vi alt er okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.