Tak:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. november 2010

ChatH

Både til gud fordi han opfandt medicin mod infektion i kroppen. min hals er nu betydelig bedre og jeg har nu energi til fødselsdagene her lige om lidt. har lavet hello kitty pynt klar til kagerne og der er lavet pølsehorn og frikadeller klar

og Tak til pernille for besøg idag, det var bare så hyggeligt og fedt at møde dig. glæder mig til vi ses i næste uge igen

bare lige lidt glæde fra mig!!'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Skouboe

Chatarina skriver:

Både til gud fordi han opfandt medicin mod infektion i kroppen. min hals er nu betydelig bedre og jeg har nu energi til fødselsdagene her lige om lidt. har lavet hello kitty pynt klar til kagerne og der er lavet pølsehorn og frikadeller klar

og Tak til pernille for besøg idag, det var bare så hyggeligt og fedt at møde dig. glæder mig til vi ses i næste uge igen

bare lige lidt glæde fra mig!!'

Ja, det var så - jeg glæder mig til torsdag

Hvis du har mulighed for det, er det nok en god ide at tage din egen symaskine med, så vi kan finde ud af hvilke indstillinger, der virker bedst på den

Anmeld

10. november 2010

ChatH

Skouboe skriver:

Hvis du har mulighed for det, er det nok en god ide at tage din egen symaskine med, så vi kan finde ud af hvilke indstillinger, der virker bedst på den

YOU BET

Har jo altså også lillemanden med. håber det er okay

Og super NICE bil.

Anmeld

10. november 2010

Skouboe

Chatarina skriver:

YOU BET

Har jo altså også lillemanden med. håber det er okay

Og super NICE bil.

Ja, naturligvis - han kan ligge i kravlegården sammen med lillemokken

Og tak - jeg er også forelsket i den.. det må være en mor ting..

Anmeld

11. november 2010

Karo

Skouboe skriver:

Bare lige for at være sikker....................det er stadig iorden at jeg kigger forbi på torsdag?

Anmeld

11. november 2010

ChatH

Karo skriver:

Bare lige for at være sikker....................det er stadig iorden at jeg kigger forbi på torsdag?

ups, for min skyld gerne men i hvade jo en aftale først så den skal selvfølgelig holdes ellers finder mig og pernille en anden dag

Anmeld

11. november 2010

Karo

Chatarina skriver:

ups, for min skyld gerne men i hvade jo en aftale først så den skal selvfølgelig holdes ellers finder mig og pernille en anden dag

Nej, nej, nej................

Jeg skal bare forbi og hente nogle bukser til Ida som Pernille har syet

Og syndes jo det kunne være hyggeligt også at se Valdemar Vil bare lige være sikker på jeg ikke blev glemt.

Anmeld

11. november 2010

Skouboe

Karo skriver:

Og syndes jo det kunne være hyggeligt også at se Valdemar Vil bare lige være sikker på jeg ikke blev glemt.

Jeg havde ikke glemt dig - jeg havde bare skrevet ned at du kom onsdag - Ammehjerne...

Selvfølgelig kommer du bare torsdag

Anmeld

11. november 2010

ChatH

Karo skriver:

Du bliver aldrig glemt

glæder mig til at se dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.