når man selv er syg og har en baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.713 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. november 2010

merle2010

ja jeg har reddet mig en gang lungebetændelse og er simpelthen sååååå dårlig.. men har jo en baby der skal passes hele dagen imorgen.. havde hende endda osse med til vagtlægen...

hvad gør i når i selv er syge??? jeg regner med at sove til middag med hende, og ellers bare slappe så meget af som muligt.. men fuck hvor er jeg dårlig..

ville bare lige brokke mig lidt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Pige2009

merle2010 skriver:

ja jeg har reddet mig en gang lungebetændelse og er simpelthen sååååå dårlig.. men har jo en baby der skal passes hele dagen imorgen.. havde hende endda osse med til vagtlægen...

hvad gør i når i selv er syge??? jeg regner med at sove til middag med hende, og ellers bare slappe så meget af som muligt.. men fuck hvor er jeg dårlig..

Jeg har været syg to gange, mens jeg har haft Laura og det er super hårdt, når man er alene om alting, men der er intet at gøre end at gå tidligt i seng og pleje dit helbred - god bedring

Anmeld

10. november 2010

B&J

2-3 uger efter jeg havde født fik jeg også en lungebetændelse og en virus oven i jeg gik i en meget svimmel og dårlig verden men manden skulle arbejde og jeg skulle passe lille manden men heldig vis fik han lidt fri så jeg også kunne sove og en dag tog jeg hjem til min mor hun tog lille manden og jeg fik sovet den tog også kun 2uger med 40 i feber

Håber snart du får det bedre

Anmeld

11. november 2010

Heidisbebs

Jeg er alene med Nikolai og har altid været det... når jeg har været syg har jeg sovet til middag med ham, men det er hårdt når man skal klare det selv, men sådan er det bare

Anmeld

11. november 2010

Carina1977

Heidisbebs skriver:

Jeg er alene med Nikolai og har altid været det... når jeg har været syg har jeg sovet til middag med ham, men det er hårdt når man skal klare det selv, men sådan er det bare

Ja og mændene de er så dårlige at de aldrig kan passe børn, når de er syge  Må hellere lige skrive nogen mænd, bare lige for en god ordens skyld

men jeg har uheldigvis kun mødt mænd, der aldrig kunne passe børn under sygdom, heller ikke ved blot en lille forkølelse....de er jo dødsyge

Her har jeg altid taget mig af min søn, når jeg har været syg. Sådan er det jo bare  men vil så sige at hvis man ligefrem har lungebetændelse, så er det da en god ting, hvis man lige har familien at trække i.

Anmeld

11. november 2010

Diana...

Her der tager manden over hvis jeg er syg. 

Anmeld

11. november 2010

baby2010

Jeg var syg i 4 måneder efter Alfred kom til verden. De første 2 måneder havde manden mulighed for at blive hjemme og hjælpe, men de efterfølgende 2 var jeg alene om dagen med babyen.

Der er ikke så meget andet at sige til det end: FUUUUUUCK hvor er det hårdt!!!!

Anmeld

11. november 2010

Laulund87

Så trækker jeg på familien

Anmeld

11. november 2010

Isabeau2206

merle2010 skriver:

Har du ikke nogen, du kan spørge om de vil ta´ barnet en dag eller to?

Jeg har godt nok en halvpart, som kan hjælpe når det er, men når han er på arbejde, og ikke har kunne få fri, har jeg måtte stå med det selv Det ér hårdt, men som de andre siger; gå tidlig i seng og sov når barnet sover

Anmeld

11. november 2010

Svei

merle2010 skriver:

Man kommer igennem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.