Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle... Jeg bliver nød til at skrive. Jeg har den sidste uges tid haft kvalme hen af hele dage, mega træt og ondt i underlivet som om jeg sku have min mens. Det er ikke lang tid siden jeg er stoppe på p piller, og tog en test i fredags som siger negativ. jeg skal have min mens på mandag og har lovet mig selv ikke at kører mig selv op og tage en test, for det ville da være for vildt hvis det allerede skulle lykkedes... Har forresten heller slet ikke ømme bryster... Ved slet ikke hvad jeg skal tænke Lidt visdomsord??
Hej alle...
Jeg bliver nød til at skrive.
Jeg har den sidste uges tid haft kvalme hen af hele dage, mega træt og ondt i underlivet som om jeg sku have min mens.
Det er ikke lang tid siden jeg er stoppe på p piller, og tog en test i fredags som siger negativ.
jeg skal have min mens på mandag og har lovet mig selv ikke at kører mig selv op og tage en test, for det ville da være for vildt hvis det allerede skulle lykkedes...
Har forresten heller slet ikke ømme bryster...
Ved slet ikke hvad jeg skal tænke
Lidt visdomsord??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
www.baby.NU ;) skriver: Hej alle... Jeg bliver nød til at skrive. Jeg har den sidste uges tid haft kvalme hen af hele dage, mega træt og ondt i underlivet som om jeg sku have min mens. Det er ikke lang tid siden jeg er stoppe på p piller, og tog en test i fredags som siger negativ. jeg skal have min mens på mandag og har lovet mig selv ikke at kører mig selv op og tage en test, for det ville da være for vildt hvis det allerede skulle lykkedes... Har forresten heller slet ikke ømme bryster... Ved slet ikke hvad jeg skal tænke Lidt visdomsord??
Kan godt lyde som symptomer på en graviditet
Men kan også være "bivirkninger" efter at have stoppet med p-piller. Havde selv noget lignende lige efter jeg stoppede.
du kan sagtens være gravid, men dog vil jeg tilføje at rigtigt mange oplever graviditetslign symptomer når de smider pillerne, nogle kun første måned, andre i flere måneder efter stop.
Ja det var også det jeg lidt regnede med at det er.
Pga pillerne. Men man har jo lov til at håbe... hehe vi for se på mandag.
www.baby.NU ;) skriver: Ja det var også det jeg lidt regnede med at det er. Pga pillerne. Men man har jo lov til at håbe... hehe vi for se på mandag.
Men det kan jo være at den er der for at du er heldig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128