Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Som overskriften siger, er der så nogle der vil hjælpe mig mig at finde en Peter Pedal bamse..Ved der er nogle stykker herinde som er ret gode til at finde den slags online..
den skal nemlig helst være fra danmark og må self gerne være fra nettet...
På forhånd tak..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jannebjerre skriver: Hej piger Som overskriften siger, er der så nogle der vil hjælpe mig mig at finde en Peter Pedal bamse..Ved der er nogle stykker herinde som er ret gode til at finde den slags online.. den skal nemlig helst være fra danmark og må self gerne være fra nettet... På forhånd tak..
har fået en i england kan ikk rigtigt finde nogle i danmark?
Nej det er nemlig lige det
Men hvis jeg skulle bestille en fra England, så kan jeg ikke engang vide for stor den er, for fatter ikke en meter af det der står på de der hjemmsider heh...den skal helst være omkring 30cm..
vi har købt vores i toys r us
er det sandt?? sådan for nyligt??
A. skriver: vi har købt vores i toys r us
Er det rigtigt?? Sådan her for nylig?? og hvad kostede den??
jannebjerre skriver: Er det rigtigt?? Sådan her for nylig?? og hvad kostede den??
ja for par uger siden de kostede 79 eller 89 pr stykke vi har en peter pedal dykker peter pedal med fødselsdagskage og er sømand pedal
Pas på med at købe den i udlandet. Der var en officiel Peter Pedal bamse på markedet for nogle år siden som kunne købes i danske såvel som udlandske butikker. Den blev dog trukket tilbage fra det danske marked, fordi der blev fundet bly i. Men det er muligt at de nu endeligt har fået en erstatning. Jeg ledte efter en for 1/2 år siden og fik ovenstående forklaring.
det er det eneste billede jeg har af dem
De er søde og det er IKKE dem som jeg blev advaret imod
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128