Fødselsdagsgaven til ham <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.374 visninger
29 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Trine89

Heey alle sammen... 

Kæresten har snart fødsesldag. egentlig havde jeg fundet ud af hva jeg ville give ham.. men jeg er kommet lidt tvivl igen.. hmm 

Min oprindelig plan er at give han et års abonnement på en mande blad. Da han hvergang jeg får et Woman blad med posten og siger "åårh er det allerede nu, jeg har jo ikke engang læste det jeg fik sidst" kommer han med en sjov kommentar ala " ja så må du heller afmelde det og så kan vi lave det om det et abonnement til mig i stedet så jeg slipper for at læse dameblde"

men jah nu sidder vi i dag og snakker om ønsker, og jah er sku lidt i tvivl om der måske er noget andet han hellere vil have.. 

Syntes i det lyder som en god ide med at give ham det abonnement?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Dot D

Ja da, så tager I hver jeres sofa, et tæppe, en kop varmt et eller andet og læser hvert jeres blad, hygge

Anmeld

10. november 2010

Trine89

Dot D skriver:

Ja da, så tager I hver jeres sofa, et tæppe, en kop varmt et eller andet og læser hvert jeres blad, hygge

Jah det kunne da være super hyggelig.. så mangler man bare lige den der brændeovn

Anmeld

10. november 2010

Dot D

Trine89 skriver:

Jah det kunne da være super hyggelig.. så mangler man bare lige den der brændeovn

Ja, normalt fryser jeg ikke, men mine hænder er såååå kolde ligenu, så kunne også godt bruge sådan én. Skriver nok ikke hurtigt nok på tasterne til at få varmen

Anmeld

10. november 2010

tinasmor

ja lyder som en god ide.

Anmeld

10. november 2010

Trine89

Dot D skriver:

Ja, normalt fryser jeg ikke, men mine hænder er såååå kolde ligenu, så kunne også godt bruge sådan én. Skriver nok ikke hurtigt nok på tasterne til at få varmen

hehe.. det kender jeg kun alt for godt.. 

Anmeld

10. november 2010

Happiness

Lyder som en god ide. Ellers kunne du give ham et kroophold eller et hotelophold. Det gav jeg min kæreste for nogle uger siden. Han blev eldevild. Så vi tog til Malmø, og spiste god mad, og overnattede på et fedt hotel.

Anmeld

10. november 2010

Trine89

MaybeMe skriver:

Lyder som en god ide. Ellers kunne du give ham et kroophold eller et hotelophold. Det gav jeg min kæreste for nogle uger siden. Han blev eldevild. Så vi tog til Malmø, og spiste god mad, og overnattede på et fedt hotel.

Det er seævfølgelig også en mulighed.. 

men er bange for at de vil gå ud over budgettet :s var også min oprindelig plan men jah.. der er ikke meget at komme efter.. (og er syntes ikke jeg kan tillade mig at udsætte den da jeg i forvejen skal udsætte en stor del af hans julegave.. 

Anmeld

10. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ved godt at det er en kliché, men en kalender med billeder af dig

Anmeld

10. november 2010

Trine89

Zafir skriver:

Ved godt at det er en kliché, men en kalender med billeder af dig

Uh ja det ville han helt sikkert elske

mon det kan nåes inden søndag.. hmm ellers må han få en ekstra gave lidt senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.