voldsomme rygsmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Oxydation

Hej piger Jeg har nu gået i 3 uger med voldsomme rygsmerter Jeg får massage flere gange om dagen, og ligger faktisk bare hele dagen lang med varmepude. Flere gange er jeg tudefærdig pga smerter. er der nogen der har nogle gode råd til hvad jeg kan gøre?Michelle 38+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

quar20

KENDER DET ALT FOR GODT...

Jeg har døjet de sidste 6-7 uger med ryggen - og har gået til graviditetsmassage det hjælper timen efter massagen men derefter er det, desværre det samme igen..!!

Har ikke andre råd end at lytte til din krop og slappe af når du kan og får ondt..!! Har prøvet varmepude osv, men det hjælper ikke rigtigt..!! ØV

Anmeld

10. november 2010

Maja88

Hej piger Jeg har nu gået i 3 uger med voldsomme rygsmerter Jeg får massage flere gange om dagen, og ligger faktisk bare hele dagen lang med varmepude. Flere gange er jeg tudefærdig pga smerter. er der nogen der har nogle gode råd til hvad jeg kan gøre?Michelle 38+2

hvad med at prøve en osteopeut. det virker ihvertfald for mig.

Anmeld

10. november 2010

JustMe

Oxydation skriver:

Måske akupunktur kunne hjælpe?

Det bliver nok min plan, når jeg når så langt. Jeg er nemlig kun i 13. uge og døjer allerede med ret slemme lændesmerter, så jeg ender jo nok i samme båd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.