Jeg har det bare HELT lige sådan. Syntes der er SÅ MEGET lige i tiden.
Havde sidste dag på skolen idag, og starter så i praktikken fra imorgen, og ca. 4 måneder frem ......skal møde klokken. 7-15 stort set ALLE dage fremover.
Jeg er så træt!!
NS betyder meget for mig, og jeg følger stadig med herinde, men får laaangt fra kommenteret det jeg burde og gerne ville ...hvis jeg magtede det. Det gør jeg bare ikke til fulde lige pt.
Andre er sikkert meget ubevidste eller ligeglade med det, men for mig betyder det noget, og jeg føler lidt "skam" over min manglende deltagelse, fordi det jo netop er ret vigtigt og betyder en del for mig, at deltage og være en del af dette skønne samvær.
Så jeg savner Jer egentlig. Men det er jo min egen maglende energi der ligger til grund for det. Og jeg vender nok tilbage med fornyet kraft, når jeg lige kommer ind i de nye rutiner ,,,,,for jeg VED at det bliver hårdt for mig at skulle op og afsted så tidligt (og ikke mindst for mine STAKKELS børn, som skal afleves allerede klokken HALV SYV de dage, hvor Kenneth er på døgnvagt og jeg skal afsted. Puuuuha!!)
Men det er jo altid svært, hårdt og lidt krævende at være ny og skulle lære - både nye mennesker at kende og nye måder at tænke og arbejde på. Og ikke mindst at skulle ændre på sine rytmer, bliver en hård udfordring.
Jeg kopierer lige dette over, og opretter som et selvstændigt indlæg, da jeg gerne vil have hilsenen ud til alle der læser med...
Susanne:
Jeg håber det bedste for dig og Emil, og at der er gode ting forude.
Gode planer!?! Og sikke et par dejligt afslappede gutter du har dig