Har meget for tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Vingummien

Syntes godt nok der er så mange ting der fylder lige pt.

Er en masse omkring Emil og en masse omkring mig selv. Så jeg er bare så træt og afkraftet i tiden, og bruger alt min tid på Emil. Om aften stener jeg rigtig meget og ser tv. Burde lave lektier, men laver kun det jeg kan nå i skolen, for har simpelhen ikke overskud til at lave noget herhjemme. Kan ikke komm i gang.

I dag var min sidste gang ved min psykolog så det skal også lige tænkes igennem. Selvom jeg godt ved hva jeg skal nu, men kan jeg fortælle om senere.

Jeg bruger også lidt af min tid på at læse og se lidt om jeres skønheder, og får slet ikke kommenteret til alt det jeg vil. Lidt ærgeligt. MEn hold da op alle de små de vokser jo som ukrudt. Fra indlæg til indlæg får man jo nærmeste et chok over hvor meget de er vokset

Jeg vil lige vise et billed af mine 2 mænd

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

lion

Tulipan skriver:

Syntes godt nok der er så mange ting der fylder lige pt.

Er en masse omkring Emil og en masse omkring mig selv. Så jeg er bare så træt og afkraftet i tiden, og bruger alt min tid på Emil. Om aften stener jeg rigtig meget og ser tv. Burde lave lektier, men laver kun det jeg kan nå i skolen, for har simpelhen ikke overskud til at lave noget herhjemme. Kan ikke komm i gang.

I dag var min sidste gang ved min psykolog så det skal også lige tænkes igennem. Selvom jeg godt ved hva jeg skal nu, men kan jeg fortælle om senere.

Jeg bruger også lidt af min tid på at læse og se lidt om jeres skønheder, og får slet ikke kommenteret til alt det jeg vil. Lidt ærgeligt. MEn hold da op alle de små de vokser jo som ukrudt. Fra indlæg til indlæg får man jo nærmeste et chok over hvor meget de er vokset

Jeg vil lige vise et billed af mine 2 mænd

Ja det er bare ikke sjovt når man har alt muligt omkring ørene og ikke kan komme i gang med noget som helst.

ja de små vokser som ukrudt herinde.

Hvor er det et fint billede af Thomas og Emil

Anmeld

11. november 2010

JustAnotherName

Jeg har det bare HELT lige sådan. Syntes der er SÅ MEGET lige i tiden.

Havde sidste dag på skolen idag, og starter så i praktikken fra imorgen, og ca. 4 måneder frem ......skal møde klokken. 7-15 stort set ALLE dage fremover.

Jeg er så træt!!

NS betyder meget for mig, og jeg følger stadig med herinde, men får laaangt fra kommenteret det jeg burde og gerne ville ...hvis jeg magtede det. Det gør jeg bare ikke til fulde lige pt.

Andre er sikkert meget ubevidste eller ligeglade med det, men for mig betyder det noget, og jeg føler lidt "skam" over min manglende deltagelse, fordi det jo netop er ret vigtigt og betyder en del for mig, at deltage og være en del af dette skønne samvær.

Så jeg savner Jer egentlig. Men det er jo min egen maglende energi der ligger til grund for det. Og jeg vender nok tilbage med fornyet kraft, når jeg lige kommer ind i de nye rutiner ,,,,,for jeg VED at det bliver hårdt for mig at skulle op og afsted så tidligt (og ikke mindst for mine STAKKELS børn, som skal afleves allerede klokken HALV SYV de dage, hvor Kenneth er på døgnvagt og jeg skal afsted. Puuuuha!!)

Men det er jo altid svært, hårdt og lidt krævende at være ny og skulle lære - både nye mennesker at kende og nye måder at tænke og arbejde på. Og ikke mindst at skulle ændre på sine rytmer, bliver en hård udfordring.

Jeg kopierer lige dette over, og opretter som et selvstændigt indlæg, da jeg gerne vil have hilsenen ud til alle der læser med...

Susanne:
Jeg håber det bedste for dig og Emil, og at der er gode ting forude.
Gode planer!?! Og sikke et par dejligt afslappede gutter du har dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.