Vågner tidligt, nogen fif?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. november 2010

SHERO

Nu bliver jeg simpelthen lige nød til at høre om der ikke findes nogen godt fif til at få sit barn til at sove lidt længere om morgen?

Nu har Elias siden vi gik over til vintertid vågen mellem 03.45-04.00 hver morgen (før sov han til 06.30), aldrig tidligere eller senere, og er ved at gå ud af mit gode skind... Går i seng klokken 9 om aften i håb om at blive udvilet, men synes sgu alligevel jeg er træt hele tiden....

Han kommer i seng klokken 19, og sover i løbet af 5 min, for det meste uden brok. Jeg har prøvet at putte ham senere uden hjælp, hans indre ur siger bare det er morgen klokken 4...

Så i håb om der findes nogen gode fif spørger jeg lige her? er såååå træt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

serinasmor

hmmmm ... den var lidt svær ...

du er HELT sikker på du ikke bare kan putte ham igen med lidt vand, sutten og et "det er stadig nat skatter-du skal sove"

det er desværre mit bedste råd ... men vi har så heller ikke det problem endnu .. det kan selvfølgelig tænkes det kommer når hun begynder i dp

serinasmor

Anmeld

10. november 2010

TbCp

Puha det var godt nok tidligt!!!

Vi havde en lang periode da Liva var et års tid, hvor hun vågnede kl. 4.30 hver morgen!
Jeg var KVÆSTET!!!

Synes vi forsøgte alt muligt og intet hjalp... men pludselig en dag vendte det bare og så sov hun meget længere.

Har desværre ingen gode råd, men føler altså med dig!

Anmeld

10. november 2010

SHERO

serinasmor skriver:

hmmmm ... den var lidt svær ...

du er HELT sikker på du ikke bare kan putte ham igen med lidt vand, sutten og et "det er stadig nat skatter-du skal sove"

det er desværre mit bedste råd ... men vi har så heller ikke det problem endnu .. det kan selvfølgelig tænkes det kommer når hun begynder i dp

serinasmor

Har prøvet et par gange med lidt vand (han bruger ikke sut) men det hjælper ikke.. suk...

Plejer at tage ham med ind i min seng i håb om han falder i søvn igen, en gang i mellem kan jeg amme ham i søvn igen, selvom det slet slet ikke er optimalt, men er sååå træt når han vågner midt om natten...

Han blev passer for første gang i weekenden, og vågnede klokken 4 begge dage, den ene lod min mor ham ligge i 5 min hvor han bare snakkede lidt og brokkede sig lidt, og faldt i søvn igen. Hun endte med at vække ham klokken 7 fordi hun blev helt nervøs... men det er den eneste gang han har lagt sig til at sove igen....

Anmeld

10. november 2010

serinasmor

Tullen85 skriver:

Har prøvet et par gange med lidt vand (han bruger ikke sut) men det hjælper ikke.. suk...

Plejer at tage ham med ind i min seng i håb om han falder i søvn igen, en gang i mellem kan jeg amme ham i søvn igen, selvom det slet slet ikke er optimalt, men er sååå træt når han vågner midt om natten...

Han blev passer for første gang i weekenden, og vågnede klokken 4 begge dage, den ene lod min mor ham ligge i 5 min hvor han bare snakkede lidt og brokkede sig lidt, og faldt i søvn igen. Hun endte med at vække ham klokken 7 fordi hun blev helt nervøs... men det er den eneste gang han har lagt sig til at sove igen....

er han ked af det og kalder eller ligger han bare og snakker ?

for hvis han bare ligger og snakker ville jeg nok bare lade ham ligge ..(lyder måske lidt koldt .. det er ikke ment sådan .. men vi vågner jo også selv i løbet af natten og skal bare lige finde ud af det stadig er nat.. os lægger vi os til at sove igen - jeg gør i hvert fald )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.