Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hey allesammen
Ja saa er bekrymringerne her igen , har de sidste 2 dage haft en smule brun udflaad og har ikke vold ondt men saadan lidt ondt i maven og min laend, er forstegangs saa er bare ekstra bekymret tror jeg men hvad ved man og efraringerne er der jo ikke rigtig nogle af.
er der andre som har det eller har haft eller ved lidt om det som kan maaske give et godt raad eller berolige en lidt?
er 9+1 henne idag :-)
knuz kamilla
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej Kamilla
Jeg oplevede det samme som du beskriver, da jeg var omkring 9 uger henne, og jeg er 28+4 i dag
Jeg blev også meget bekymret da, men det viste sig ikke at være noget.
Håber det går over snart.
vh Jóna
kokosnøden skriver: Hej Kamilla Jeg oplevede det samme som du beskriver, da jeg var omkring 9 uger henne, og jeg er 28+4 i dag Jeg blev også meget bekymret da, men det viste sig ikke at være noget. Håber det går over snart. vh Jóna
hey :-)
okay saa er jeg da ikke alene om det (troede jeg nu heller ikke) men man kan bare godt blive saa frygtelig bekymret, og man laegger jo maerke til alle smaa forandringer og smerter osv , saa ja bekymret bliver man .
knuz
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128