Min skønne skønne datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. november 2010

TbCp

Vil bare lige fotælle alle hvor skøn en datter jeg har

Sad idag og kiggede på hende imens hun så Barbapapa og følte den der kærlighed helt ind i hjertet

Hun er så fantastisk et lille menneske, fyldt med energi, humør, glæde og latter.

Idag mens vi spiser sidder hun og drikker et glas mælk, jeg spørger om hun ved hvor mælken kommer fra.... "Ællingestuen" svarer hun ...

Med til historien hører at Liva, i børnehaven, går på Svanestuen, ved siden af ligger Ællingestuen og bag Ællingestuen ligger køkkenet.... så når de henter mælk til middag er det på Ællingestuen

Den anden dag ville hun gerne bæres op af trappen da hun kommer hjem fra børnehave. Jeg siger "Det kan jeg ikke Liva, jeg har dårlige knæ"..... Liva kigger på mig og siger "du har bedstemorknæ!"

Hun er fantastisk.

Hendes sprog har taget en enorm udvikling og det samme med hendes måde at lege på..... "Så er du moaren... så er jeg babyen.... så skal du gå på arbejde"

Hun er skøn

Her lige et par billeder fra idag mens hun sidder og ser tegnefilm

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hun er simpelthen bedårende!!! Virkelig et smukt smukt barn som de sjældent ses! Og klog, tydeligvis også Hun er en af de unger jeg ville kunne kende i virkeligheden - og seriøst jeg er den største spasser til ansigter - men hendes lille dukkeansigt med de skønne krøller ville jeg kunne genkende hvor som helst!

Tillykke med kærligheden!

Rosa

Anmeld

10. november 2010

TbCp

Rosa skriver:

Hun er simpelthen bedårende!!! Virkelig et smukt smukt barn som de sjældent ses! Og klog, tydeligvis også Hun er en af de unger jeg ville kunne kende i virkeligheden - og seriøst jeg er den største spasser til ansigter - men hendes lille dukkeansigt med de skønne krøller ville jeg kunne genkende hvor som helst!

Tillykke med kærligheden!

Rosa

Det er faktisk sjovt det der med at genkende nogen herinde fra.... Jeg så engang Carla, herinde fra ns gruppen i Odense... det var ihvertfald hende jeg først genkendte.... det lidt pinlige er så at jeg har gået i klasse med Carlas mor, på pæd.sem., men alligevel var det Carla jeg først genkendte

Og tak

Anmeld

10. november 2010

ChatH

TbCp skriver:

Sad idag og kiggede på hende imens hun så Barbapapa og følte den der kærlighed helt ind i hjertet

Hun er så fantastisk et lille menneske, fyldt med energi, humør, glæde og latter.

Idag mens vi spiser sidder hun og drikker et glas mælk, jeg spørger om hun ved hvor mælken kommer fra.... "Ællingestuen" svarer hun ...

Med til historien hører at Liva, i børnehaven, går på Svanestuen, ved siden af ligger Ællingestuen og bag Ællingestuen ligger køkkenet.... så når de henter mælk til middag er det på Ællingestuen

Den anden dag ville hun gerne bæres op af trappen da hun kommer hjem fra børnehave. Jeg siger "Det kan jeg ikke Liva, jeg har dårlige knæ"..... Liva kigger på mig og siger "du har bedstemorknæ!"

Hun er fantastisk.

Hendes sprog har taget en enorm udvikling og det samme med hendes måde at lege på..... "Så er du moaren... så er jeg babyen.... så skal du gå på arbejde"

Hun er skøn

Her lige et par billeder fra idag mens hun sidder og ser tegnefilm

Hold da kæft hvor er hun altså lækker!!! Det er da helt utroligt en rigtig charmerøv!!

Anmeld

10. november 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ja,hun er da fantastisk skøn og smuk,er hun.Det er sgu ærgeligt nåde hun og Carla bor så langt væk,for de er bestemt begge værdige kandidater til min prins Alexander

Anmeld

11. november 2010

lion

hvor er det nogle super gode billeder af din smukke datter.

Hvor er hun da bare kær, jeg kan godt forstå du føler en dyb kærlighed til hende.

Jeg elsker at se billeder af Liva og læse omm de ting hun gør

Anmeld

11. november 2010

TbCp

Chatarina skriver:

Hold da kæft hvor er hun altså lækker!!! Det er da helt utroligt en rigtig charmerøv!!

Tak

Anmeld

11. november 2010

TbCp

Pernilleh skriver:

Ja,hun er da fantastisk skøn og smuk,er hun.Det er sgu ærgeligt nåde hun og Carla bor så langt væk,for de er bestemt begge værdige kandidater til min prins Alexander

Hehe

Anmeld

11. november 2010

TbCp

lion skriver:

hvor er det nogle super gode billeder af din smukke datter.

Hvor er hun da bare kær, jeg kan godt forstå du føler en dyb kærlighed til hende.

Jeg elsker at se billeder af Liva og læse omm de ting hun gør

Sådan har alle forældre det jo nok Men ind imellem får jeg bare den der følelse hvor jeg bare kigger på hende og synes hun er jordens mest fantastiske skabning

Anmeld

11. november 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Det er faktisk sjovt det der med at genkende nogen herinde fra.... Jeg så engang Carla, herinde fra ns gruppen i Odense... det var ihvertfald hende jeg først genkendte.... det lidt pinlige er så at jeg har gået i klasse med Carlas mor, på pæd.sem., men alligevel var det Carla jeg først genkendte

Og tak

Ja ved du hvad?!! Det var sgu grove løjer!!!!  Men det var sgu lidt sjovt!!!!!

Og det ER bare skønt at føle den der følelse du beskriver!!! SÅ har man bare lyst til at tage sin unge og KRAMME og kysse og aldrig give slip!!! Seriøst, det kunne jeg godt bruge en hel dag på. Carla ville flegne men jeg ville synes det var dejligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.