Hvordan med tidlig scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Thereseh

Jeg er 9+1, og har først tid til NF den 7 december. Derfor har jeg overvejet en tryghedsscanning, og der er et sted hvor jeg kan få en tid allerede på fredag. 

Men der står at de tager en mave-ultralyd, og det gør de allerede fra uge 8. 

På en anden scanningsklinik-hjemmeside, står der at de KUN bruger vaginal scanning, indtil 10. uge. 

Så....kan det være rigtigt at det ene sted, bruger mave scanning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Maja88

altså jeg fik en mave ultra da de troede jeg var i uge 10+ men det viste sig jeg kun var i 9+.

Hun kunne fint se den.

som hun sagde så trykkede hun bare en lille smule hårdere for ikke at skulle op varginalt.

Anmeld

10. november 2010

AnneBJ

Selv når man skal til NF i 12 + noget (som regel) skal man møde med fyldt blære, for at der er noget der "fylder" i maven - babyen er jo stadig relativt lille der...

Anmeld

10. november 2010

Thereseh

Ahhh, ok. Tak for svar  

Anmeld

10. november 2010

Maja88

AnneBJ skriver:

Selv når man skal til NF i 12 + noget (som regel) skal man møde med fyldt blære, for at der er noget der "fylder" i maven - babyen er jo stadig relativt lille der...

tror det er forskelligt fra kommune til kommune. for i uge 10 havde jeg rent tilfældigt fylt blære..nåede ikke på toilettet hehe. men der var hun meget irriteret over den- altså ikke sur, men irriteret for den var i vejen.

jeg har heller ikke fået noget at vide om fyldt blære til NF. så tror bare det er forskelligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.