Hvad kan man gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Nina88

Hej tøser.

Mig og min kæreste forsøger alt hva vi kan at blive gravide, men desværre stadig uden held. Nu er vi så tættere på de to streger end vi nogensinde har været før.

jeg tog en test igår, og tog et billede af testen 3 min efter men syntes godt nok den så underlig ud.

efterfølgende tog jeg så til lægen, og de sagde desværre at den var negativ. :/

Nu er mit spørgsmål så, er der nogle små fif til hvoprdan man har lettere ved at blive gravid, Jeg har hørt at man kan lægge med benene oppe en halv time efter man har dyrket sex, for at sæden kommer så langt op som muligt, men det har ihvertfald ikke virket indtil videre ..

på forhånd tak for svar ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

betiinsen

har du ikke taget en test mere? jeg synes nu den ser positiv ud?

Anmeld

10. november 2010

Nina88

Ja , det samme syntes min kæreste og jeg , men drømmen fik min læge jo så ødelagt ..

Jeg tænkte jeg lige ville vente nogle dage , hvis nu det var lidt tidligt i forløbet jo ..

Anmeld

10. november 2010

camsko88

Nina88 skriver:

Ja , det samme syntes min kæreste og jeg , men drømmen fik min læge jo så ødelagt ..

Jeg tænkte jeg lige ville vente nogle dage , hvis nu det var lidt tidligt i forløbet jo ..

ikke mist håbet, min svigerinde testede svag positiv hjemme i knap 2 uger hvor lægens test sagde negativ. Men 2 uger efter hendes første positive test var den også positiv ved lægen

Anmeld

10. november 2010

Maria-s

Nina88 skriver:

Hvornår er din forventet mens dag? Der er nemlig rigtig mange der først kan teste positiv flere dage efter forventet mens dag. Mange graviditet test's er meget sensitive i dag og vil give det samme resultat som det lægen kan give, men testes der for tidligt har du ikke nok HCG i kroppen og derfor vil testen vise negativ selvom du muligvis kan være gravid alligevel

Hvor lang tid har i været igang med at forsøge?

Held og lykke

Anmeld

10. november 2010

Nina88

Jeg håber i har ret !!!

Vi har kun forsøgt i 4 måneder nu , men jeg har jo også været på p-piller før , så måske kan det have noget med det at gøre ..

Min testdag havde jeg igår, så det blir spændende at se de kommende par uger ..

Anmeld

10. november 2010

Meina

Jeg synes den ser lidt våd ud, ligesom mine plejer at se ud de første sekunder. Du siger, at billedet er taget efter 3 minutter - Ser den stadig sådan ud?

Anmeld

10. november 2010

Nina88

Ja den ser våd ud , det har den gjort hele dagen , ved ikk hvorfor ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.