Skruk!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Anette&Sophia

Endelig har jeg fået et svar fra min forlovede. eftersom jeg har indledt et baby emne flere gange, hvor han bare har svaret; "det ved jeg ikke". men nu har han fundet et andet svar. og p-pillerne bliver smidt til januar. ( da jeg studere, men er færdig til sommer, og ikke vil være højgravid til eksamen ) hi. 

- men kan simpelthen bare ikke lade være med at kigge på baby tøj, og har løst til at købe det hele hi. tænk nu hvis de søde ting ikke er der næste år ^selvom det skal de nu nok være. 

JEG GLÆDER MIG!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

MamaLook

Juhuu! Tillykke!

Anmeld

10. november 2010

Anette&Sophia

Mirakelix skriver:

Juhuu! Tillykke!

mange tak

Anmeld

10. november 2010

MetteT

Du ska være velkommen til at købe baby tøj til din kommende nevø..  Og lidt større tøj til din niece.. Hvis du har så svært ved at vente.. hehe..

Knus

Anmeld

11. november 2010

Anette&Sophia

MetteT skriver:

Du ska være velkommen til at købe baby tøj til din kommende nevø..  Og lidt større tøj til din niece.. Hvis du har så svært ved at vente.. hehe..

Knus

tro mig sis. er i gang med at finde noget til min dejlige niece og nevø.
det er bare svært når det ikke må være hello kitty  

Anmeld

11. november 2010

Diana...

MetteT skriver:

Knus

Hi hi hi  

Anmeld

11. november 2010

Diana...

Held og lykke med projekt baby det bliver spændende. 

Anmeld

11. november 2010

MetteT

anetteb skriver:

tro mig sis. er i gang med at finde noget til min dejlige niece og nevø.
det er bare svært når det ikke må være hello kitty  

Hehe.. jeg har måtte overgive mig lidt.. Så Trunten har nu et stykke bluse og et stykke hårbøjle med den SKIDE KAT!!

Knus..

Anmeld

11. november 2010

Anette&Sophia

MetteT skriver:

Hehe.. jeg har måtte overgive mig lidt.. Så Trunten har nu et stykke bluse og et stykke hårbøjle med den SKIDE KAT!!

Knus..

det er da også sødt. - det er heller ikke så dyrt inde i h&m. thanks for that. kiggede str igår. 0-1 måned, 2-4, osv. jesus christ. bare jeg også havde den undskyldning for at købe nyt tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.