Ubehagelig følelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Bryndis

Jeg er i uge 40+6 og havde i går aftes nogle heftige plukveer og snydeveer som kom med 9-10 minutters mellemrum hvor de bare gik i sig selv igen. Og jeg følte at jeg skulle tisse hele tiden og når jeg så gik på toilettet for at tisse så kom der en normal omgang men jeg kunne blive ved med at 'trykke' tis ud. Hvis jeg trak vejret dybt ind og ud så tissede jeg en lille tår hver gang og det gjorde jeg nok i 10 minutter.

Jeg har så haft meget ondt i maven i dag og er begyndt for en times tid siden og få en murrende følelse omme i lænden og kvalme. Men den murrende følelse bliver ved med at være der. Det er ikke en der kommer og går.

Nogen der kan fortælle mig hvad det kan være? Eller komme med nogle bud på hvad det kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Bryndis

Ingen der har en idé om hvad det måske kan være?

Anmeld

10. november 2010

anjamichell@gmail.com

Jo!! Det er optakten til din fødsel min søde pige :-)

Anmeld

10. november 2010

Chr.Kristiansen

Anjamichell skriver:

følger lige lidt med... har det nemlig lige sådan.. er du sikker på at det er starten på det hele?

Knus Christina (39+6)

Anmeld

10. november 2010

anjamichell@gmail.com

Det mener jeg ihvertfald at kunne huske fra mig selv... Og jeg ville bestemt ikk være i tvivl... Jeg fik det sådan om natten... tog på sygehuset kl ca 06.00 om morgenen og fødte 00.18 om natten

Anmeld

10. november 2010

Bryndis

Anjamichell skriver:

Iih jeg håber du har ret

Mine plukveer gør også lidt ondt nu

Anmeld

10. november 2010

anjamichell@gmail.com

jaja der kan du bare se :-) Jeg har ret

Anmeld

10. november 2010

Dansker I Holland

Bryndis skriver:

Jeg er i uge 40+6 og havde i går aftes nogle heftige plukveer og snydeveer som kom med 9-10 minutters mellemrum hvor de bare gik i sig selv igen. Og jeg følte at jeg skulle tisse hele tiden og når jeg så gik på toilettet for at tisse så kom der en normal omgang men jeg kunne blive ved med at 'trykke' tis ud. Hvis jeg trak vejret dybt ind og ud så tissede jeg en lille tår hver gang og det gjorde jeg nok i 10 minutter.

Jeg har så haft meget ondt i maven i dag og er begyndt for en times tid siden og få en murrende følelse omme i lænden og kvalme. Men den murrende følelse bliver ved med at være der. Det er ikke en der kommer og går.

Nogen der kan fortælle mig hvad det kan være? Eller komme med nogle bud på hvad det kan være?

Hmm sådan har jeg haft det de sidste 4 dage nu.. Så jeg kan desværre ikke være enig i at det er optakt til fødsel. Men lyder mere som om at din krop gør sig klar til fødslen... Ihhh jeg sender lige noget vestøv til dig Håber osse snart der sker noget her hos mig, selv du jo er gået over tid. Jeg har termin på mandag og jeg vil bare IKKE vente en uge mere

Knus Sussie 39+2

Anmeld

15. november 2010

anjamichell@gmail.com

At kroppen gør sig klar til fødsel og optakt til fødsel... der er ikk den store forskel... jeg holder nu stadig på min påstand men held og lykke til jer allesammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.