Bryndis skriver:
Jeg er i uge 40+6 og havde i går aftes nogle heftige plukveer og snydeveer som kom med 9-10 minutters mellemrum hvor de bare gik i sig selv igen. Og jeg følte at jeg skulle tisse hele tiden og når jeg så gik på toilettet for at tisse så kom der en normal omgang men jeg kunne blive ved med at 'trykke' tis ud. Hvis jeg trak vejret dybt ind og ud så tissede jeg en lille tår hver gang og det gjorde jeg nok i 10 minutter.
Jeg har så haft meget ondt i maven i dag og er begyndt for en times tid siden og få en murrende følelse omme i lænden og kvalme. Men den murrende følelse bliver ved med at være der. Det er ikke en der kommer og går.
Nogen der kan fortælle mig hvad det kan være? Eller komme med nogle bud på hvad det kan være?
Hmm sådan har jeg haft det de sidste 4 dage nu..
Så jeg kan desværre ikke være enig i at det er optakt til fødsel. Men lyder mere som om at din krop gør sig klar til fødslen... Ihhh jeg sender lige noget vestøv til dig
Håber osse snart der sker noget her hos mig, selv du jo er gået over tid. Jeg har termin på mandag og jeg vil bare IKKE vente en uge mere 
Knus Sussie 39+2 
Anmeld