juul :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Moar2011

Jeg elsker bare julen , så ville høre jer, om i kender nogen steder hvor de holder sådan nogen julemarked ? - alt mulig julepynt man kan købe og bare rigtig råhygge i østjylland..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

SoffiLine

Babyklar skriver:

Jeg elsker bare julen , så ville høre jer, om i kender nogen steder hvor de holder sådan nogen julemarked ? - alt mulig julepynt man kan købe og bare rigtig råhygge i østjylland..

Hej

Jeg bor i Fredericia & nede i Madsby parken er der julemarked, mener det er den 26, 27 & 28 november & måske nok os engang i december

Anmeld

10. november 2010

Mi

Jeg ved at der er noget i odense den 20 november. Søg på karlssons kludeskab, der skulle stå noget på hendes hjemmeside om det.

marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

10. november 2010

Moar2011

Tak for det alle sammen ..

Anmeld

10. november 2010

CamiRon

Der er et stort julemarked i Torrild nær Odder (8300)

Anmeld

10. november 2010

Moar2011

nogen nærmere århus måske

Anmeld

10. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Der kommer til at være julemarked ved vikingepladsen i frederikssund - Der kommer vi til at stå oppe... Så kom og kig. Det er vidst nr 2 weekend i december.

Anmeld

10. november 2010

Laulund87

CamiRon skriver:

Der er et stort julemarked i Torrild nær Odder (8300)

Jeg skulle lige til at skrive om det Jeg var der i weekenden, shit alt det julegejl

Anmeld

10. november 2010

CamiRon

Laulund87 skriver:

Jeg skulle lige til at skrive om det Jeg var der i weekenden, shit alt det julegejl

Ja der er altid SYGT meget derude! Det er noget med at det er blevet endnu større i år, har jeg hørt!!

Anmeld

10. november 2010

Laulund87

CamiRon skriver:

Ja der er altid SYGT meget derude! Det er noget med at det er blevet endnu større i år, har jeg hørt!!

Større Han kan jo lyse hele byen op alt det udendørsbelysning!

Så er det dælme da jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.