vw pollo elller golf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. august 2008

SaNiNa

hej søde tøzer...

ja det er nok et lidt drenge spørgsmål men vores bil er i stykker igen og nu har den været på værksted siden fredag...

vi snakker så om at købe bil og vi er enige om at vi skal tage hensyn til der kommer en barnevogn... vi snakker der for om en golf eller polo...

vil så lige hører jer om i kender noget til de modeler? er der plads nok de er jo ikke så store...

håber i kan hjælpe os

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2008

Christinahr

Jeg sværger til toyota ;)

Men af de modeller ville jeg væleg vw

Anmeld

13. august 2008

SaNiNa

Christinahr skriver:

de er begge to fra vw

Anmeld

13. august 2008

Rasmine

Christinahr skriver:

Eh..
Ikke for at lyde KLOG eller noget, men Polo og Golf er begge VW!:P

Anmeld

13. august 2008

lonemus

Da vi fik vores datter, havde vi en Lupo. Men den var aaaaaaaaaaaaalt for lille, vi kunne slet ikke have barnevognen med.

Så købte vi ret hurtigt efter en ny Passat Stationcar - den har vi stadig og vi er bare så super glade for den. Her er plads til barnevognen uden den skal skilles ad. Dog bruger vi ikke længere barnevognen, men vi kan snildt have vores 2 klapvogne med + plads til nogle varer.

Så jeg kan kun give dig de varmeste anbefalinger til vw - et mærke vi altid har sværmet til og aldrig haft problemer med.

Mht om I skal vælge Golf, afhænger det jo af hvilken model I tænker på??? Vi har haft både en Golf II og en Golf III, men det var altså inden vi fik børn...syntes ikke der var så meget plads i bagagerummet på dem...!!

Lone

Anmeld

13. august 2008

Christinahr

haha ja det gik vist for hurtigt på tasterne, mente en golf

Anmeld

14. august 2008

Zuzet

Mini Mouse skriver:

hej søde tøzer...

ja det er nok et lidt drenge spørgsmål men vores bil er i stykker igen og nu har den været på værksted siden fredag...

vi snakker så om at købe bil og vi er enige om at vi skal tage hensyn til der kommer en barnevogn... vi snakker der for om en golf eller polo...

vil så lige hører jer om i kender noget til de modeler? er der plads nok de er jo ikke så store...

håber i kan hjælpe os

(H)

Hejsa

Jeg har kørt begge dele, golf er hurtigere og en federe bil, men jeg var mere glad for min polo st. car da jeg nemt kunne have barnevognen i den.

Så det kommer meget an på hvor stor en barnevogn mm i har, begge biler er i ihvertfal super gode :-D

Polo kører nok længere pr L og er nok også billigere i forsikring + vægtafgift.

Jeg kunne have mig selv, 4 børn + barnevogn i min :-D nu er den dog skiftet ud med en Opel zafira da jeg nu har 5 børn hihi

Hilsen

Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.