Ude og hjemme idag.... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Bom

På side 16 og 17 i Ude og Hjemme idag, fortæller Malene og Daniel om tabet af deres søn, som kun nåede og leve i 10 dage...

Malene og Daniel er et par jeg kender, eller kender mest Daniel, og har det bare så skidt på deres vejne, ord er fattige i denne sammenhæng..
Deres søn Marius gav op d. 14 maj og d. 15 maj føder vi en sund og rask datter Matilde.. Jeg føler med dem hver dag jeg kigger på min egen datter, da jeg jo desværre kan se på min datter hvor stor Marius ville have været den dag idag...

Ville ikke rigtig noget med det her, men synes bare det er så flot at de stiller op til sådan et blad og fortæller om det største tab i deres liv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Miia90

10. november 2010

TbCp

Øv hvor er det synd for dem
Har det selv tæt inde på livet og jeg synes det er så vigtigt at der kommer fokus på det og at det ikke bliver et tabu!

Anmeld

10. november 2010

tinasmor

Tulle Mus skriver:

På side 16 og 17 i Ude og Hjemme idag, fortæller Malene og Daniel om tabet af deres søn, som kun nåede og leve i 10 dage...

Malene og Daniel er et par jeg kender, eller kender mest Daniel, og har det bare så skidt på deres vejne, ord er fattige i denne sammenhæng..
Deres søn Marius gav op d. 14 maj og d. 15 maj føder vi en sund og rask datter Matilde.. Jeg føler med dem hver dag jeg kigger på min egen datter, da jeg jo desværre kan se på min datter hvor stor Marius ville have været den dag idag...

Ville ikke rigtig noget med det her, men synes bare det er så flot at de stiller op til sådan et blad og fortæller om det største tab i deres liv...

Stakkels, stakkels par. Selv om man selvfølgelig først virkelig kan føle sådan en sorg når man står i det, så tror jeg alle forældre levernde kan forestille sig hvilke marridt og sorg det er at miste et barn.

Mit hjerte bløder for alle de par der mister i deres graviditet eller når barnet er født.

Anmeld

10. november 2010

twinboys

Åhhh mit hjerte græder... Den følelse hvor forfærdelig... Har selv haft manden med leen efter mine drenge mange gange... Men drengene har kæmpet sig tilbage til livet...

Så tanken om at jeg ikke skulle have mine drenge her idag pyyyhhh bliver helt tom for ord...

Jeg sender den familie mange varme tanker...

Jeg beder lige min veninde tage bladet med i aften så jeg lige kan læse det...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.