Et valg for livet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Kløver

ja i en af de babypakker, vi har fået, var der en folder som hedder: Et valg for livet...

Folderen indeholder information, om at gemme stamsteller, og man får hurtigt følelsen af at det er det rigtige at gøre, når man nu har muligheden...

Kiggede derfor på hjemmesiden, og fødselspakken koster 875 kr, og tænkte at det kunne man jo nok skrabe sammen, og ofre, på noget som lyder så godt.

MEN så koster det 9000 kr i oprettelse, og årlig afgift for at have det opbevaret, man kan dog købe en samlet pakke for de næste 18 år, som koster den nette sum af 18.000 kr

Vi blev hurtigt enige om at det var simpelthen for dyrt til det var noget vi kunne betale for, men alligevel sidder man med sådan en følelse af det var noget man burde gøre.

Hvad mener i om dette, at man sender en folder ud til kommende forældre, og så, finder man de dyre priser inde på deres hjemmeside

hvis i vil se mere om, hvad jeg snakker om, kan i gå ind på deres hjemmeside som er: www.stemcare.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Stamcellebehandling:

1. Man VED endnu ikke om det virker. Man VIL gerne have at det virker og det er det forskning der bliver forsket aller mest i, til alvorlige sygdomme, såvel som allergier og småskavanker. - Men endnu er der faktisk ikke rigtig noget der er blevet helbredt med stamcelle behandling.

2. Man kan få stamceller ALLE steder fra Og faktisk er der mange der mener nu om dage, at man kan få stamceller fra tænder (blandt andet mælketænder) og alt muligt andet, så man på INGEN måde behøver at fryse dem ned fra starten. De er hverken bedre eller rigtigere, fordi de kommer fra navnestrengen.

3. Der er mange historier omkring stamcellebehandling. Blandt andet i rosklide, hvor der er en mor, der har en slem sygdom. Hun har været i kina og få stamcelle behandlinger, men der har faktisk INGEN udvikling været. - ved jeg fordi mine kollegaer har hende som borger. Jeg har ikke selv været derude. MEN - det er så hypet, at der er en kæmpe gruppe af folk der klager over at der fra det offenliges side, ikke bliver betalt for hendes yderligere stamcellebehandnliger. Der er ingen der vil høre på at det ikke har virket endnu. - Trods mange behandllinge.

MEN - det kommer sikkert til at virke i fremtiden. Vi ved bare ikke hvornår, men vi har masser af steder i kroppen, hvor vi kan få stamceller fra. Så gem de 18000 kr

Anmeld

10. november 2010

Kløver

Zafir skriver:

Stamcellebehandling:

1. Man VED endnu ikke om det virker. Man VIL gerne have at det virker og det er det forskning der bliver forsket aller mest i, til alvorlige sygdomme, såvel som allergier og småskavanker. - Men endnu er der faktisk ikke rigtig noget der er blevet helbredt med stamcelle behandling.

2. Man kan få stamceller ALLE steder fra Og faktisk er der mange der mener nu om dage, at man kan få stamceller fra tænder (blandt andet mælketænder) og alt muligt andet, så man på INGEN måde behøver at fryse dem ned fra starten. De er hverken bedre eller rigtigere, fordi de kommer fra navnestrengen.

3. Der er mange historier omkring stamcellebehandling. Blandt andet i rosklide, hvor der er en mor, der har en slem sygdom. Hun har været i kina og få stamcelle behandlinger, men der har faktisk INGEN udvikling været. - ved jeg fordi mine kollegaer har hende som borger. Jeg har ikke selv været derude. MEN - det er så hypet, at der er en kæmpe gruppe af folk der klager over at der fra det offenliges side, ikke bliver betalt for hendes yderligere stamcellebehandnliger. Der er ingen der vil høre på at det ikke har virket endnu. - Trods mange behandllinge.

MEN - det kommer sikkert til at virke i fremtiden. Vi ved bare ikke hvornår, men vi har masser af steder i kroppen, hvor vi kan få stamceller fra. Så gem de 18000 kr

Hehe bare rolig, gør vi skam også, har ikke i sinde at ofre så mange penge, men synes bare det er sådan en lidt fej folder, at sende ud til kommende forældre Specielt når man først på deres hjemmeside, finder ud af, hvor dyrt det er

Anmeld

10. november 2010

Moderator

Maja84 skriver:

Hehe bare rolig, gør vi skam også, har ikke i sinde at ofre så mange penge, men synes bare det er sådan en lidt fej folder, at sende ud til kommende forældre Specielt når man først på deres hjemmeside, finder ud af, hvor dyrt det er

Mega fejt!!!...

Det er noget fjolleri, fordi man som nye forældre vil gøre ALT for sine børn.

Anmeld

10. november 2010

Kløver

Zafir skriver:

Mega fejt!!!...

Det er noget fjolleri, fordi man som nye forældre vil gøre ALT for sine børn.

Ja synes i det mindste de kunne vejlede lidt bedre, for det lyder som guld og grønne skove i folderen, og man næsten får følelsen af, ikke at være gode forældre, hvis man vælger det fra, den følelse kan man jo hurtigt sidde med, men de fleste har jo ikke et valg, med de priser

Anmeld

10. november 2010

Moderator

Maja84 skriver:

Ja synes i det mindste de kunne vejlede lidt bedre, for det lyder som guld og grønne skove i folderen, og man næsten får følelsen af, ikke at være gode forældre, hvis man vælger det fra, den følelse kan man jo hurtigt sidde med, men de fleste har jo ikke et valg, med de priser

Præcis. En mega negativ måde at markedsføre på!!!... Og de KAN ikke love en skid endnu.

Anmeld

10. november 2010

Kløver

Zafir skriver:

Præcis. En mega negativ måde at markedsføre på!!!... Og de KAN ikke love en skid endnu.

Synes også 18.000 som min. er meget at bruge på noget man ikke ved om man kan bruge til noget Men det lød jo også næsten for godt til at være sandt, så det var det jo nok også

Anmeld

10. november 2010

Moderator

Maja84 skriver:

Synes også 18.000 som min. er meget at bruge på noget man ikke ved om man kan bruge til noget Men det lød jo også næsten for godt til at være sandt, så det var det jo nok også

Ja indtilvidere er det og teknologien indhenter nok den der navlestreng, inden man finder noget at bruge den til

Det startede faktisk dengang vi fik Idun. Der fik vi også den der folder. Det var Claus Riskjær der stod bag den gang. Fed fidus siger jeg bare...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.