Jeg savner min lille pige... SNØFT............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Eliza/lykke

Jeg har skrevet om det før - nu gør jeg det igen.

Jeg skal bare lige have en krammer!

Det er 1½ uge siden, at hun startede i VS - og i dag er jeg hjemme. Alene..... jeg plejer ellers at skulle købe ind, vaske tøj, til genoptræning på HS eller ordne et eller andet. Men i dag skal jeg ingenting - der er gået to timer nu, og jeg kigger på klokken hele tiden.

Jeg ved, at det er bedst, hvis de får lov til at køre hende ind dernede. Og så længe hun er glad og tryg, er der jo ingen problemer. Men betyder jo ikke, at jeg ikke savner hende helt vildt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Svei

Eliza/lykke skriver:

Det er 1½ uge siden, at hun startede i VS - og i dag er jeg hjemme. Alene..... jeg plejer ellers at skulle købe ind, vaske tøj, til genoptræning på HS eller ordne et eller andet. Men i dag skal jeg ingenting - der er gået to timer nu, og jeg kigger på klokken hele tiden.

Jeg ved, at det er bedst, hvis de får lov til at køre hende ind dernede. Og så længe hun er glad og tryg, er der jo ingen problemer. Men betyder jo ikke, at jeg ikke savner hende helt vildt!

Hvorfor havde du hende ikke hjemme i dag? det er da super at kunne holde en fridag sammen midt på ugen..

Anmeld

10. november 2010

Eliza/lykke

Jbk skriver:

Hvorfor havde du hende ikke hjemme i dag? det er da super at kunne holde en fridag sammen midt på ugen..

hun var hjemme igår efter frokost........... i dag tager vi så en hel dag i VS... det er jo vigtigt, at hun kommer ind i en rytme. Og hun er glad og tilfreds. Men mor her er den nok den, som har det værst.....

Anmeld

10. november 2010

CamiRon

Eliza/lykke skriver:

Jeg husker godt hvor svært det da da jeg skulle køre min datter ind i dagplejen. Jeg havde dårlig samvittighed, skyldfølelse, var ked af det, følte mig som den værste mor i verden! Det er ok at føle sådan!  For det går heldigvis over igen (næsten) når man ser sit barn være glad og trives i institutionen!

Det er en periode i begge skal igennem og det skal nok gå!

Anmeld

10. november 2010

Isabeau2206

Eliza/lykke skriver:

Jeg kan også tit savne Stella, og det er derfor jeg er glad for, hun går i dagpleje, og jeg snakker så godt med min dagplejer, så når det er helt galt med savnet, skriver jeg en sms til Mette, min dagplejer og hører hvordan det går, og tit sender hun et billede med af hvad Stella laver

Men det blir´ nemmere med tiden. Min datter har været i dagpleje siden august, men jeg kan stadig ha´ dage, hvor jeg savner hende så meget, at jeg må hente hende. (begynder først udd. til januar.) Men det blir´ nemmere

Anmeld

10. november 2010

Svei

Eliza/lykke skriver:

hun var hjemme igår efter frokost........... i dag tager vi så en hel dag i VS... det er jo vigtigt, at hun kommer ind i en rytme. Og hun er glad og tilfreds. Men mor her er den nok den, som har det værst.....

Ok..ja, det kommer jo an på hvordan man ser det... jeg havde valgt en fridag, men jeg er også meget anderledes end mange når det handler om at have børn ude og passes..... men altså, så mp du jo bare leve med det... og jeg tror så tit at det en mor mærker er rigtigt i forhold til at drage omsorg for barnet...altså det man mærker er rigtigt det er det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.