Hvordan er det nu med de der studenterhuer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.981 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Ann.

Jeg går på en HF fagpakke (sygepleje) altså ikke en 2 årige HF, men må jeg stadig få en hue når jeg består min sidste eksamen?

Jeg kunne nemlig helt vildt godt tænke mig en hue 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Svei

Det er så ike en hel HF, så jeg vil mene nej til en af de rigtige huer...altså HH, HF eller studentereksamen...(og det hedder de vidst ikke mere, er mange år siden jeg blev student.)

Anmeld

10. november 2010

Dinna88

TrineLærke skriver:

Jeg går på en HF fagpakke (sygepleje) altså ikke en 2 årige HF, men må jeg stadig få en hue når jeg består min sidste eksamen?

Jeg kunne nemlig helt vildt godt tænke mig en hue 

bare for at det ikke sker igen, så her: https://www.baby.dk/debat/53601pi1/ordet-er-frit/kan-man-kalde-sig-student-efter-en-hg.aspx en laaang debat om huerne

Anmeld

10. november 2010

Ann.

Jbk skriver:

Det er så ike en hel HF, så jeg vil mene nej til en af de rigtige huer...altså HH, HF eller studentereksamen...(og det hedder de vidst ikke mere, er mange år siden jeg blev student.)

Nej det er ikke en hel HF.

Men øv, vi er ellers blevet tilbudt huer, og der skal snart laves mål til de huer, men jeg vidste bare ikke om det passede sig, når det var en 1 årig, ikke fuld HF.

Anmeld

10. november 2010

Svei

TrineLærke skriver:

Nej det er ikke en hel HF.

Men øv, vi er ellers blevet tilbudt huer, og der skal snart laves mål til de huer, men jeg vidste bare ikke om det passede sig, når det var en 1 årig, ikke fuld HF.

Altså om så du ville have nissehue på, så kunne du gøre det...de huer og deres værdier er vidst ved at være fortid blot...

Anmeld

10. november 2010

Ann.

Jbk skriver:

Altså om så du ville have nissehue på, så kunne du gøre det...de huer og deres værdier er vidst ved at være fortid blot...

Muligvis, aner det ikke, det er derfor jeg spørger

Anmeld

10. november 2010

Svei

TrineLærke skriver:

Muligvis, aner det ikke, det er derfor jeg spørger

Det jeg mener er at alle bruger de huer nu, så om du gør eller ej, er jo en smagssag...

Anmeld

10. november 2010

Diana...

Får alle ikke huer nu om dagen? Synes alle får dem inden for alle fag osv. Jeg synes lidt betydningen af de hue er røget af. 

Men hvis i fået tilbudt en og der skal tages mål til den jamen så skal du da bare sige ja hvis det, det du gerne vil :) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.