Vild med dans???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

lisbethita

kitty skriver:

Ja, hahaha.. Jeg så et gammelt gammelt tv-show med Jarl friis mikkelsen, hvor M. Mikkelsen og fru Hanne dansede. Jeg var flad af grin! Jeg kan desværre ikke huske hvad programmet hed, men det var totalt 80'er! Jeg tror det var på DRK en søndag hvor jeg havde lidt tømmermænd

Jeg gad godt se Anne Grethe Bjarup Riis.. Eller har hun været med? Jeg ser det ikke særlig tit...

Hun har været med sidste år ;-) Jeg stemmer også for bs og bubber, hi hi! Det kunne være kønt!

knus fra den syge med syg baby ;-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

FrkT

Ja, hahaha.. Jeg så et gammelt gammelt tv-show med Jarl friis mikkelsen, hvor M. Mikkelsen og fru Hanne dansede. Jeg var flad af grin! Jeg kan desværre ikke huske hvad programmet hed, men det var totalt 80'er! Jeg tror det var på DRK en søndag hvor jeg havde lidt tømmermænd

Jeg gad godt se Anne Grethe Bjarup Riis.. Eller har hun været med? Jeg ser det ikke særlig tit...

Hun har været med  Røg tiiiideligt ud. Tror det var sidste år, hvis jeg ikke husker helt forkert (måske forrige år?)

Anmeld

10. november 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Hun har været med sidste år ;-) Jeg stemmer også for bs og bubber, hi hi! Det kunne være kønt!

knus fra den syge med syg baby ;-(

Der kan man bare se hvor meget vild med dans jeg ser

Hun er ellers herlig.

Men så er jeg frisk på BS og Bubber - og for min skyld må de gerne danse sammen

God bedring til dig, ven! Og til Smilla!

Anmeld

10. november 2010

otlitrom

FrkT skriver:

Hun har været med  Røg tiiiideligt ud. Tror det var sidste år, hvis jeg ikke husker helt forkert (måske forrige år?)

Nå for Søren.. Der kan man bare se. Jeg ser vist ikke så meget vild med dans

Anmeld

10. november 2010

otlitrom

Leonora skriver:

Ja det skal nok passe...jeg har set dem danse tit. Det er nemlig min moster og onkel

Hihi, hvor sjovt! Så må vi hellere tale pænt

Programmet hed vist Harry Måneskin, men jeg kan ikke finde det på youtube. Han havde flotte flossede jeans, ærmeløs skovmandsskjorte og en omvendt kasket på, så vidt jeg husker. Lidt skægt, når han nu bliver set som total hottie!

Anmeld

10. november 2010

Pige2009

AnneBJ skriver:

Bubber og BS.. (i hver sit par altså)..

Good one. Tror de er pivringe begge to. Men BS ville ALDRIG stille op til sådan noget

Anmeld

10. november 2010

Leonora

kitty skriver:

Hihi, hvor sjovt! Så må vi hellere tale pænt

Programmet hed vist Harry Måneskin, men jeg kan ikke finde det på youtube. Han havde flotte flossede jeans, ærmeløs skovmandsskjorte og en omvendt kasket på, så vidt jeg husker. Lidt skægt, når han nu bliver set som total hottie!

ha ha h aha hvor lyder det ømt....ja det er svært at forestille sig men han har faktisk være moderne danser....og ikke særlig hot...men synes nu heller ik han er så hot i dag...

det er nok onkel tiltlen der spøger

ha en rigtig go dag

Anmeld

10. november 2010

AnneBJ

Baagøe skriver:

Good one. Tror de er pivringe begge to. Men BS ville ALDRIG stille op til sådan noget

Nej nej!! Min MAJET KLOGE svigermor (i kender godt typen ikk'?) VED, at BS er en mand der kan danse - "det kan man se på ham"... Godt så..

Anne, hvis svigermor mener, hun har en tro kopi af BS om ca. 20 år... Ved ikke om det er kæresten eller BS hun ikke ved hvordan ser ud..

Anmeld

10. november 2010

saxa

Uhaaa.. Jeg kunne godt tænke mig at se Sidney Lee, Amalie og Malou Stelle - udelukkende for underholdningen skyld (og at se dem kvaje sig)

Ellers er BS jo bare lige typen man IKKE kunne forestille sig på et dansegulv, og Rasmus fra Paradise ville ellers også være grineren.. Han er da bare så sjov altså - men han og hans fangen duer..

Anmeld

10. november 2010

Pige2009

AnneBJ skriver:

Nej nej!! Min MAJET KLOGE svigermor (i kender godt typen ikk'?) VED, at BS er en mand der kan danse - "det kan man se på ham"... Godt så..

Anne, hvis svigermor mener, hun har en tro kopi af BS om ca. 20 år... Ved ikke om det er kæresten eller BS hun ikke ved hvordan ser ud..

Simpelthen klasse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.