Carina1984 skriver:
Godt at høre. Lægen vil gerne ha magnus vejet igen til 15 mdr undersøgelsen. Min venindes dreng som er 11 dage yngre vejer 9,3 og er 78 cm. Så er da rart at vide at andre også er sådan.
Han gider ik spise sindsyg meget af vores aftensmad så mon ik han også tager mere på når han begynder at ville spise mere af vores
Det er vildt meget forskel på børn idag...
Du skal blot sige; det min dreng mangler i vægt har han i personlighed i stedet...
I min mands familie fik vi alle 3 par, alle drenge i året 2008. De har alle kg mæssigt være større end frederic hele vejen igennem, hvor frederic har været den 2. længste. Vores lille fætter bliver 2 år idag, han er 84 cm og vejer 13 kg - han har altid været en lille basse.
Vi har gået til udredning og kontrol i over 1 år nu med frederic, men det var også fordi han valgte at smide over 1 kg på 1 mdr da han var 14 mdr gammel. I følge dem og når de regner baglæns
at han er gået fra at ligge på den aller øverste kurve i højde til nu at ligge på kurven under normal. Men det hænger højst sandsynligt sammen med at han ingen sult har og derved er gået i stå i vækst. Vi har fået til julen over at vise at han kan tage på og vokse inden næste kontrol...
Anmeld