Der skulle gå 1 år og 4 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Dictes mor

Uden de nok så kendte endo-smerter, og så vågnede jeg i nat og kunne godt mærke, hvad der er på vej. Crap og nu sidder jeg her igen med ondt ondt ondt i maven. Nu ved jeg til gengæld, hvordan de kan beskrives, for de mærkes fuldstændig som veer. Det er ikke så slemt som før graviditeten, men det gør ondt. Ligenu svarer det til de veer man har, hvor det er ligefør det er uudholdeligt. Æv også, jeg er bange for at det nu skal vende tilbage sådan for alvor, og jeg skal blive ligeså dårlig som før. (Hvor smerterne var ligeså slemme som veerne ligefør presse-fasen, men bare konstant og slet ikke til at klare, nogen gange så slemme at jeg har været ved at besvime). Jeg vil ikke have det sådan igen, og bliver så bange, når det begynder at trække ned i lænden og gøre ondt i maven på den her måde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

LIZO

øv altså. håber du slipper. 

kæmpe kram til dig

Anmeld

10. november 2010

oo

årh for satan da også, Camilla!! er der noget man kan gøre ved det? er det fordi der er cyster eller er det bare sådan det er når man har den sygdom??

jeg har kraftige mens smerter, men når du siger dine er ligesom veerne før pressefasen, så fatter jeg slet ikke du kan komme igennem dem, for de veer gjorde sataneddeme ONDT

Anmeld

10. november 2010

otlitrom

Hvor lyder det bare ubehageligt! Jeg har altid troet jeg havde hårde mens-smerter, men det kan jo på ingen måde sammenlignes.

Har ondt af dig, det lyder virkelig ubehageligt! Er der intet man kan gøre for at afhjælpe?

Anmeld

10. november 2010

Karo

Øv, øv, øv

Hvor er det dog bare ærgeligt at de smerter skulle komme igen. Kan man ikke gøre noget som helst imod dem ?

Anmeld

10. november 2010

lion

Det lyder da bestemt ikke sjovt.

jeg håber der er noget de kan gøre ved det, og hurtigt.

Anmeld

11. november 2010

Barbamama

Åh nej det lyder ikke godt...... Min veninde fortalte mig at da hun fik veer føltes de som endo-smerter og jeg tænkte bare FUCK mand gør det SÅ ondt? Jeg har sgu så ondt af dig for det må bare være uudholdeligt!!!!! Vil det hjælpe dig at starte p-piller hurtigst muligt eller hvordan?

Anmeld

12. november 2010

Dictes mor

Der er desværre ikke så meget at gøre ved det andet end smertestillende, jeg har fået en hormonspiral, som skal holde det nede, meeeeen jeg synes måske, at jeg er lidt bange for, at den ikke virker som den helt skal. Det er surt, men sådan er det. Jeg vil jo gerne have et barn mere, men så snart det er kommet til verden, så vil jeg have fjernet æggestokkene som minimun, måske endda hele livmoderen, for det er den eneste helt sikre måde det forsvinder. Hos nogen forsvinder det efter en graviditet, men det tyder ikke på at være tilfældet.

Jeg trængte bare med at komme ud med det, for blev bare så ked af det. Havde håbet, at det aldrig ville komme tilbage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.