Jeg havde en tråd oppe igår og jeg gik rundt i et stort virvar og følte min kæreste var en muggen lort og han ikke støttede mig mv. så jeg havde faktisk sluttet det.
i sept skifter han job, jeg har født i august. Og han var ikke til at snakke med, og skrev mere med sin eks. vi skændtes om alt hele tiden og jeg var sur over vores forhold ikke udviklede sig og jeg ikke fik kærlighed og plagede hver dag om at han gav noget mv
jeg ståd for alt husligt og sad mere og mere på nettet. det ender i stress m unger osv. jeg er flyttet til fyn for et 1 år siden og mangler netværk.
endda siger jeg om tre mdr. syntes jeg vi skal starte baby projekt osv.
jeg havde kvalt min kæreste, det viser sig han er brugt op mentalt. han har mange ting på jobbet ( han er chef og + han skal ryde op derude,) jeg hiver i ham når han kommer hjem,og bebrejder ham, og ifht hans eks føler jeg mig forrådt.
han selv siger han ikke kunne udfyldetom rummet herhjemme for mig alene.
der er små rod over alt i huset, og over alt ligger noget fra ungerne. det giver ikke en rolig atmosfære.
så her har vi et gevaldigt kommunikations problem, og en overhøresle af hinandens behov, og vi er begge opbrugt og drukknet i skænderier/uenigheder, overskud har vi begge intet af...
han siger selv hans følelser i alt det her er dampet af, men igår mærkede jeg dog mere kærlighed end ide sidste 3 uger , nu var der luft og han virkede lettet...vi blev enige om jeg skal findemin egen lejlighed-men nu har jeg ikke lyst. denne dialog kom 3 uger for sent, og nu sidder jeg og tænker at vi skal agere vi kan ikke finde energien til det den er jo opbrugt. Men vi hører sammen og jeg elsker ham jo lige det igår viste mig han er den samme karsten,men en træt opbrugt far og INGEN spørger HAM om job, min undskyldning for at forvirret træt mv. JEG HAr født, JEG HAR 2 BØRN,JEG ER FLYTTET...
hmmmmm