update-på igår...hva så nu ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. november 2010

3xM

Jeg havde en tråd oppe igår og jeg gik rundt i et stort virvar og følte min kæreste var en muggen lort og han ikke støttede mig mv. så jeg havde faktisk sluttet det.

i sept skifter han job, jeg har født i august. Og han var ikke til at snakke med, og skrev mere med sin eks. vi skændtes om alt hele tiden og jeg var sur over vores forhold ikke udviklede sig og jeg ikke fik kærlighed og plagede hver dag om at han gav noget mv

jeg ståd for alt husligt og sad mere og mere på nettet. det ender i stress m unger osv. jeg er flyttet til fyn for et 1 år siden og mangler netværk.

endda siger jeg om tre mdr. syntes jeg vi skal starte baby projekt osv.

jeg havde kvalt min kæreste, det viser sig han er brugt op mentalt. han har mange ting på jobbet ( han er chef og + han skal ryde op derude,) jeg hiver i ham når han kommer hjem,og bebrejder ham, og ifht hans eks føler jeg mig forrådt.

han selv siger han ikke kunne udfyldetom rummet herhjemme for mig alene.

der er små rod over alt i huset, og over alt ligger noget fra ungerne. det giver ikke en rolig atmosfære.

så her har vi et gevaldigt kommunikations problem, og en overhøresle af hinandens behov, og vi er begge opbrugt og drukknet i skænderier/uenigheder, overskud har vi begge intet af...

han siger selv hans følelser i alt det her er dampet af, men igår mærkede jeg dog mere kærlighed end ide sidste 3 uger , nu var der luft og han virkede lettet...vi blev enige om jeg skal findemin egen lejlighed-men nu har jeg ikke lyst. denne dialog kom 3 uger for sent, og nu sidder jeg og tænker at vi skal agere vi kan ikke finde energien til det den er jo opbrugt. Men vi hører sammen og jeg elsker ham jo lige det igår viste mig han er den samme karsten,men en træt opbrugt far og INGEN spørger HAM om job, min undskyldning for at forvirret træt mv. JEG HAr født, JEG HAR 2 BØRN,JEG ER FLYTTET...

hmmmmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

<3

Hm... jeg er ked af at sige det Maria, men han beder jo om lidt ro og en pause, og straks er du på igen. Det er ikke et godt mønster du har dig. At skubbe ham så langt væk som du kan for så at hive ham tilbage - for at få den følelse af at være elsket. Det er ikke sundt for dig eller dine to drenge. Nu må du gøre op med dig selv om hvad du vil. Og så HOLDE FAST I DEN BESLUTNING søde. Det andet her er noget rod og holder ikke i længden. Du er en intelligent voksen kvinde men du opfører dig som umodent og ulykkeligt. Du må finde en indre ro og styrke som gør at du kan undgå de her ulykkelige situationer for du har det jo slet ikke godt.

Jeg håber at du finder ud af det her rod

Et stort knus

Anmeld

10. november 2010

morNov2010

Kirle skriver:

Hm... jeg er ked af at sige det Maria, men han beder jo om lidt ro og en pause, og straks er du på igen. Det er ikke et godt mønster du har dig. At skubbe ham så langt væk som du kan for så at hive ham tilbage - for at få den følelse af at være elsket. Det er ikke sundt for dig eller dine to drenge. Nu må du gøre op med dig selv om hvad du vil. Og så HOLDE FAST I DEN BESLUTNING søde. Det andet her er noget rod og holder ikke i længden. Du er en intelligent voksen kvinde men du opfører dig som umodent og ulykkeligt. Du må finde en indre ro og styrke som gør at du kan undgå de her ulykkelige situationer for du har det jo slet ikke godt.

Et stort knus

Anmeld

10. november 2010

Valle81

Kirle skriver:

Et stort knus

Og husk på at de to som betaler en meget stor pris i dette rod er dine to små børn.

Anmeld

10. november 2010

Svei

3xM skriver:

Jeg havde en tråd oppe igår og jeg gik rundt i et stort virvar og følte min kæreste var en muggen lort og han ikke støttede mig mv. så jeg havde faktisk sluttet det.

i sept skifter han job, jeg har født i august. Og han var ikke til at snakke med, og skrev mere med sin eks. vi skændtes om alt hele tiden og jeg var sur over vores forhold ikke udviklede sig og jeg ikke fik kærlighed og plagede hver dag om at han gav noget mv

jeg ståd for alt husligt og sad mere og mere på nettet. det ender i stress m unger osv. jeg er flyttet til fyn for et 1 år siden og mangler netværk.

jeg havde kvalt min kæreste, det viser sig han er brugt op mentalt. han har mange ting på jobbet ( han er chef og + han skal ryde op derude,) jeg hiver i ham når han kommer hjem,og bebrejder ham, og ifht hans eks føler jeg mig forrådt.

der er små rod over alt i huset, og over alt ligger noget fra ungerne. det giver ikke en rolig atmosfære.

så her har vi et gevaldigt kommunikations problem, og en overhøresle af hinandens behov, og vi er begge opbrugt og drukknet i skænderier/uenigheder, overskud har vi begge intet af...

han siger selv hans følelser i alt det her er dampet af, men igår mærkede jeg dog mere kærlighed end ide sidste 3 uger , nu var der luft og han virkede lettet...vi blev enige om jeg skal findemin egen lejlighed-men nu har jeg ikke lyst. denne dialog kom 3 uger for sent, og nu sidder jeg og tænker at vi skal agere vi kan ikke finde energien til det den er jo opbrugt. Men vi hører sammen og jeg elsker ham jo lige det igår viste mig han er den samme karsten,men en træt opbrugt far og INGEN spørger HAM om job, min undskyldning for at forvirret træt mv. JEG HAr født, JEG HAR 2 BØRN,JEG ER FLYTTET...

hmmmmm

Hvad med bare at starte på nul...få ro på, nyd du dine unger, bo alene og se ham din kæreste kun som kæreste og intet andet....det handler om dig og ham...så hvad med at dele dit liv lidt op...så slipper du også for at bruge dum energi på alt det nagative og I kan være elskende når i ses...kvalitet frem for kvantitet..

Anmeld

10. november 2010

Pige2009

Jeg synes du skal fortsætte boligjagten og få ro på ikke bare for dine børns skyld men i høj grad for din egen. Du skrev selv i en tidligere tråd, at dit liv det sidste års tid havde ændret sig radikalt, og måske er denne situation netop et vink om, at du skal være alene med dine børn et stykke tid.

Det virker som om, du sidder med en masse uafklarede følelser omkring mange ting, og dem synes jeg først og fremmest du skal få bearbejdet, og få fundet dig selv i hele dette rod.

Jeg er her for dig, og vil rigtig gerne hjælpe dig, som jeg også skrev, og det er uanset om det er til en kop kaffe eller andet du måtte have behov for. Jeg tager gerne Marcus med på stadion og se OB, hvis du har brug for et lille pusterum. Bare sig til...

Anmeld

10. november 2010

MarieMor

3xM skriver:

hmmmmm

har læst lidt med nu i de tråde du har startet og vil starte med at give dig en KÆMPE

det er IKKE NEMT at blive/være mor ( eller far ) det er IKKE NEMT at flytte til et sted hvor man ingen kender og man indimellem bare har brug for at snakke og gerne med en anden end manden .. man bliver sku sådan lidt skør af at gå hjemme så ..

jeg ved du har prøvet at få ham til at snakke om hvad der har gået ham på så du må endelig ikke bebrejdre dig selv , DU HAR prøvet at finde ud af det .. men kan forstå at du prøver at give det en chance mere ?? og vil bare sige at jeg synes det virker som en god idé .. måske trænger i til en aften bare jer 2 ?? - hvor i begge kan få snakket ud uden at bekymre sig om hvornår baby vågner ovs ..

Anmeld

10. november 2010

Diana...

Kirle skriver:

Et stort knus

Jeg kunne simpelthen ikke være mere enig. Du er kun igang med at skubbe ham længere væk ved at ændre mening. 

Jeg tror personligt at du ville have bedst ved at finde din egen lejlighed så i har mulighed for at finde ud af hvad i hver især vil og føler. Det kan være rigtig svært at finde ud af når i går op af hinanden og ikke har et godt forhold. 

Anmeld

10. november 2010

sarahb

jeg synes det virker som om han er en stor undskyldning og nu er det hele lagt på dig fordi Du har kvalt ham... hmmm er det kun hans behov der skal i mødekommes.
Tror du skubber ham meget langt væk, ved at være så opfarende følelses mæssigt når han har sagt han har brug for luft og ro..

Så find dig en anden lejlighed, hyg jer lidt hver for sig og nyd hinanden når i endelig ser hinanden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.