Julius er en skøn dreng, på 8½ måned, med masser af energi og elsker at lege både sammen med andre og alene på gulvet.
Han vokser fint og spiser godt, han vil gerne spise selv og drikke af kop, han sover hele natten fra 19-7, men nogen gange lidt piveri, når han har mistet sutten.
Neeeeeej jeg tror ikke jeg kan undvære ham, når det kommeer til stykke.
3 nov. var sp her og hun synes han var fin og dygtig, han klarede boel testen fint og han vejer nu 8 kg og er 67,5 lang. Hun synes også han var stærk, ja hun fandt ud af det, da hun var ved at "tabe" ham, hun sad med ham på skødet og holdte han i hænderne, da han valgte at læne sig bagover, og der var lidt mere kraft med en hun troede. 
Men hvor var det dejligt at få ros af sin sp. hun synes at vi er gode forældre og at vi klarede alt rigtig flot, nu hvor vores børn har alle de ekstra ting, vi skal tage os af. Ja selv nede i vuggestuen fik vi ros i går over vores skønne og dejlige datter, og vild emed Julius er de også, de kan ikke vente til han starter.
Men selv med al den ros og det, hvor er det hele bare for meget lige for tiden, jeg gider snart ikke mere. Jeg ved godt at jeg selv sagde ja til at være mor og med alt det der hører til, men skal mit liv bare altid være besværligt.
I tirsdag blev Cassandra syg de første 2 dage opkast og torsdag tynd mave, havde det heldigvis fint i weekenden. Julius havde tynd mave fra d. 31 okt og 3 dage frem, så det var skiftning af ham og hele hans seng, 2 nætter i træk kl. 3 og kl. 4.15 GAB. Den ene gang lå han på maven, da han havde skidt igennem og det gav ham lige eksem på brystet de næste 2-3 dage.
Ja eksem..... Cassandras har det ok lige for tiden, det er stadigvæk kun hænderne der er et problem. Julius' har vi ikke rigtig kunne komme af med den sidste måned, hvis det gik væk på kinderne kom det bare et andet sted. Fordi vi i 3 dage ikk ehavde givet ham en savlesmæk på, ja så fik han et stort grimt eksem på brystet, det gik væk efter et par dage med savlesmæk på og smøring, bare for at det kom igen på kinderne.
Jeg har selv siden mors begravelse været "syg", først er det 1 ting og når det går væk er det noget andet, det alt sammen er dog noget med hoste og ondt i halsen. KEDELIGT.
Julius er også forkølet, det var lige gået væk for 1 uge siden og nu er det her igen. Jeg var bare så glad for, at fordi han fik den forebyggende brune astma spray at han denne gang kunne være forkølet og hoste uden det skulle være det i flere uger og at han også skulle på den blå spary. Men det var kun første gang han var forkølet. Han er jo med i det forsøg om allergi, eksem og astma og de har nogle retningslinjer de skal følge. DESVÆRRE.
Så d. 1 nov var sidste gang Julius fik den brune spray, da han skal holde en pause, (der går først 4 uger for medicinen er ude af kroppen) og så skal vi "bare" vente på han bliver syg igen, så de er sikre på at han har atsma og skal ha medicin, han er jo ikke så gammel. Der er en læge derude som allerede nu ved at han skal starte igen, men han må ikke få den brune endnu, på grund af retningslinjerne. Ja for allerede i søndags d. 7 nov kunne man hører at han hostede anderledes og han begyndt at gylpe sin mælk op når hann hostede, og han er nu både på den blå spray og astma pille(pulver). Men jeg skall her kl. 9 forbi forsøgstedet så de kan kigge på julius. Nu må jeg se havd de siger.
Jeg synes bare at det snart godt må stoppe, jeg har en søn som bare har været meget syg siden han blev født, en datter i GIGA trods alder og laver ballade(kunne være værre) og vi har 2 gange på 7 dage måtte forbi babysam og købe 1( 2 i alt) nye dæk til vores barnevogn, fordi navet i hjulet var knækket det er lige 500kr.
Men der sker da lidt godt, se lige disse bilelder af Julius......
Alt er nu overstået omkring min mor og begravelsen, min søster har fået udbetalt begravelseshjælpen og min mors sidste pension, så nu er alle 17.000 kr betalt. Jeg er så heldig at der er lidtt penge tilbage der går at jeg kan få min en ny stasionær computer( har en fra 2004, dedr LARMER), og Jacob (mig) for en stor DSI, for sådan en købte min mor her tidligere på året. ja Jacob har fået sig et arbejde, vi ved ikke endnu hvor længe, da det er an på om der er noget at lave, men prøvetiden løvber til d. 28 feb, så der er han lovet arbejde til. han har også godetider fra 7-15, så han er hjemme ca 16.
Men jeg må slutte nu, jeg har en sovende datter og søn, og hun skal være i vuggestuen inden for 45 min og vi andre skal videre til ABC( forsøgcenteret).
Håber I alle får en rigtig god dag.