Fælles småkagebagning (FYN)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.391 visninger
45 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Manakauapo

Da sønderjyderne nu også har en fælles småkagebagedag, syntes jeg da også at vi skal have en på Fyn.

Så lørdag den 5. december kl.11:00 vil jeg gerne stå for et sådant arrangement! Jeg bor i Nyborg.

Vi har hver især så med til at lave et par forskelllige slags småkager og andre juleting, hygger os igennem dagen og slutter så af med kaffe/the og vores julebag. Derefter deler vi så julebaget imellem os.

Håber på at se nogle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Fines mor

Kageteenageren skriver:

Da sønderjyderne nu også har en fælles småkagebagedag, syntes jeg da også at vi skal have en på Fyn.

Så lørdag den 5. december kl.11:00 vil jeg gerne stå for et sådant arrangement! Jeg bor i Nyborg.

Vi har hver især så med til at lave et par forskelllige slags småkager og andre juleting, hygger os igennem dagen og slutter så af med kaffe/the og vores julebag. Derefter deler vi så julebaget imellem os.

Håber på at se nogle

Jeg må hellere lige springe fra ;-) Har alt formeget på programmet fortiden ! øv... bøv.

Anmeld

10. november 2010

KarinaIda

Ville super gerne med, og bor ikke langt fra nyborg (ørbæk jeg bor i), men kan desværre ikke den dag

Anmeld

10. november 2010

Manakauapo

KarinaIda skriver:

Ville super gerne med, og bor ikke langt fra nyborg (ørbæk jeg bor i), men kan desværre ikke den dag

Hvornår kan du ellers? Jeg er rimelig flexibel

Anmeld

10. november 2010

Fines mor

KarinaIda skriver:

Du kunne evt. komme med næste gang i januar? Bor selv 15 km fra Ørbæk.

Anmeld

11. november 2010

KarinaIda

Fines mor skriver:

Du kunne evt. komme med næste gang i januar? Bor selv 15 km fra Ørbæk.

ja... ku godt tænkes

Anmeld

11. november 2010

KarinaIda

Kageteenageren skriver:

Hvornår kan du ellers? Jeg er rimelig flexibel

Hej hej.. hov, kan godt den dag.... Har misforstået det var den 5, har læst det som den 11...  men det var jo klokken der stod som 11, og ikke datoen.... hihi...

Men kan dog godt ske jeg har min datter med, da vi ikke endnu ved om manden skal arbejde!!!

Hvorhenne i nyborg bor du???

Anmeld

11. november 2010

Manakauapo

KarinaIda skriver:

Hej hej.. hov, kan godt den dag.... Har misforstået det var den 5, har læst det som den 11...  men det var jo klokken der stod som 11, og ikke datoen.... hihi...

Men kan dog godt ske jeg har min datter med, da vi ikke endnu ved om manden skal arbejde!!!

Hvorhenne i nyborg bor du???

Det er da bare iorden med datteren. Min søster har nok også hendes børn med. De er 8 måneder og 5 år

Jeg bor i Pilshuse

Anmeld

11. november 2010

KarinaIda

Kageteenageren skriver:

Det er da bare iorden med datteren. Min søster har nok også hendes børn med. De er 8 måneder og 5 år

Jeg bor i Pilshuse

Hvor i Pilshuse??? Kommer selv deroppe omkring fra... min forældre og svigerforældre bor 100 mtr fra hinanden deroppe

Ja min er 2 år, men de skal nok få hygge sig!!!! Håber jeg da

Anmeld

11. november 2010

KarinaIda

Kageteenageren skriver:

Håber på at se nogle

Er du klar over den 5 dec er en søndag???? Der er den 4 dec der er en lørdag!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.