Skal vi bage vores julekager sammen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

twinboys

eliasogmor skriver:

det kunne godt tænkes at vi kommer.. men kan ikke sige det med garanti, før er par dage før...

Dejligt... Håber jeg da på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Mor til Frederic og Freya

twinboys skriver:

dejligt de gør noget... vi skal til kolding den 3. dec ang. Oliver mon de gør noget for os...??? Hvis du kan nå det er du hjertelig velkommen...

Majbritt

Ellers må du tage de spidse støvler eller de tunge træsko på, så du kan give dem et los bag i...

Tror på at denne gang gør de noget...

Anmeld

24. november 2010

twinboys

Mor til Frederic skriver:

Ellers må du tage de spidse støvler eller de tunge træsko på, så du kan give dem et los bag i...

Tror på at denne gang gør de noget...

Troen kan flytte bjerge...

Anmeld

24. november 2010

twinboys skriver:

Troen kan flytte bjerge...

vi har ingen forventninger og forhåbninger til vi skal afsted... Så tager det stille og roligt...

For de har jo grint af os i over 1 år. Holdt os hen med ingen ting og så alligevel ringet bag efter eller nogle dage efter og sige; ups der var lige et notat med til den prøve. Ligeledes har de påstået at de har målt ham forkert nogle gange, så de mener han vist nok måske alligevel er vokset... Vi vi ikke har hørt.

Først efter jeg bad dem om at ringe til dp utallige gange, har de nu endelig gjort lidt handling..

Anmeld

24. november 2010

twinboys

vi har ingen forventninger og forhåbninger til vi skal afsted... Så tager det stille og roligt...

For de har jo grint af os i over 1 år. Holdt os hen med ingen ting og så alligevel ringet bag efter eller nogle dage efter og sige; ups der var lige et notat med til den prøve. Ligeledes har de påstået at de har målt ham forkert nogle gange, så de mener han vist nok måske alligevel er vokset... Vi vi ikke har hørt.

Først efter jeg bad dem om at ringe til dp utallige gange, har de nu endelig gjort lidt handling..

Lyder som Kolding sygehus

Anmeld

25. november 2010

twinboys skriver:

Lyder som Kolding sygehus

Håber da i deres nye afd de har fået på 2.sal at de derved gør bare lidt mere..

Anmeld

25. november 2010

twinboys

Håber da i deres nye afd de har fået på 2.sal at de derved gør bare lidt mere..

Kender jeg slet ikke til fortæl fortæl

Anmeld

26. november 2010

twinboys skriver:

Kender jeg slet ikke til fortæl fortæl

Aner intet... Sidst vi var på børne modt. for at få taget nye prøver var det i de gamle afd og kunne se de bygged på livet løs.

I det brev vi fik, skal vi nu ind ved skadestuen (indg 7) istedet for børne afd's indg 11. Og følge skiltene op på 2 sal til P12. 

Anmeld

26. november 2010

twinboys

Aner intet... Sidst vi var på børne modt. for at få taget nye prøver var det i de gamle afd og kunne se de bygged på livet løs.

I det brev vi fik, skal vi nu ind ved skadestuen (indg 7) istedet for børne afd's indg 11. Og følge skiltene op på 2 sal til P12. 

Vi skal i børneambul. det er vel samme sted som vi plejer tror du ikke???

Anmeld

26. november 2010

twinboys skriver:

Vi skal i børneambul. det er vel samme sted som vi plejer tror du ikke???

Jep... da har samme plads, dog har de bygget om også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.