Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
twinboys skriver: Hvad siger i til fredag den 10.dec. kl. 15.00
Hvad siger i til fredag den 10.dec. kl. 15.00
Må jeg tage min datter med???
Det er min mor's fødseldag, så skal lige hører om hun holder noget, ellers kan jeg godt..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kageteenageren skriver: Så kan jeg ikke komme Har først fri fra skole 13.40, og det tager godt 2½ time med DSB
Så kan jeg ikke komme Har først fri fra skole 13.40, og det tager godt 2½ time med DSB
Jo jo du kommer bare...jeg har tidligt fri kl. 15 men jobber hjemmefra...
Tulle Mus skriver: Må jeg tage min datter med??? Det er min mor's fødseldag, så skal lige hører om hun holder noget, ellers kan jeg godt..
selvfølgelig må man tage børn med... har et dagplejeværelse til at lege i hvis det er...
twinboys skriver: Juhuuuuuuuuuu så har vi en aftale... Kan du bage og har du nogle gode opskrifter
Juhuuuuuuuuuu så har vi en aftale... Kan du bage og har du nogle gode opskrifter
twinboys skriver: selvfølgelig må man tage børn med... har et dagplejeværelse til at lege i hvis det er...
Lyder rigtig godt..
Lone H. skriver: Ja kan jeg , og ja stjæler bare min mors opskrifter Og forresten må jeg tage Julie med ?
Ja kan jeg , og ja stjæler bare min mors opskrifter Og forresten må jeg tage Julie med ?
Jeps selvfølgelig... har jo et dagplejeværelse børnene kan lege i...
twinboys skriver: Jo jo du kommer bare...jeg har tidligt fri kl. 15 men jobber hjemmefra...
Jamen okay... Jeg tjekker lige DSB
Kageteenageren skriver: Jamen okay... Jeg tjekker lige DSB
Super
Tulle Mus skriver: Lyder rigtig godt..
Jepper alt for børnene
twinboys skriver: Jeps selvfølgelig... har jo et dagplejeværelse børnene kan lege i...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128