de unge mødre idag :D.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

quar20

Nu ser jeg på nutv, og ja hende har jeg set...!!

Om hende tænker jeg :

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

elluL

quar20 skriver:

Nu ser jeg på nutv, og ja hende har jeg set...!!

Om hende tænker jeg :

Helt enig  Det tænker jeg også. Har set frem til det sidste man kan se på nutv, hvo hun er med. Hmm.

Anmeld

9. november 2010

quar20

Lulle. skriver:

Helt enig  Det tænker jeg også. Har set frem til det sidste man kan se på nutv, hvo hun er med. Hmm.

Ja har jeg nemlig også..!!

Og må indrømme mit hovede lavede nogle sjove grimasser når hun var med..!!

Tænker også lidt på den udtagelse hun kom med : Jeg kan bare ikke klarer min krop, jeg er vant til at være tynd og have flad mave..!!

Anmeld

9. november 2010

elluL

quar20 skriver:

Ja har jeg nemlig også..!!

Og må indrømme mit hovede lavede nogle sjove grimasser når hun var med..!!

Tænker også lidt på den udtagelse hun kom med : Jeg kan bare ikke klarer min krop, jeg er vant til at være tynd og have flad mave..!!

Ja det gjorde mit godt nok også! Sjov type.

Ja lige præcis. Jeg tænkte også bare mmit da hun sagde det. "Ja nu kan jeg jo ikke træne det væk når der ligger en baby". Og der hvor hun siger barnet ligner en død hund på scannings billedet! Helt ærligt

Anmeld

9. november 2010

Pena

Blev sgu lidt rørt over afsnittet i dag. Puha stakkels Malou Stella og familien. Man kan jo tænke sit om hende som person, men det er godt nok synd.

Anmeld

9. november 2010

quar20

Lulle. skriver:

Ja det gjorde mit godt nok også! Sjov type.

Ja lige præcis. Jeg tænkte også bare mmit da hun sagde det. "Ja nu kan jeg jo ikke træne det væk når der ligger en baby". Og der hvor hun siger barnet ligner en død hund på scannings billedet! Helt ærligt

Ja den med den døde hundehvalp..!!

EJ COME ON...!!

Tror jeg kom til at sige noget MEGET dumt MEGET højt så mine naboer hørte det da hun sagde det..!!

Men lad os håbe hun ændre sig med tiden..!! Og ændre hendes holdninger - for syntes ikke helt der er noget der tiltaler mig når man høre på hende..!! Og det med at hun er meget forfængelig og nu ikke kan have stramt tøj på og små nederdele..!!
HMM det havde du vel for pokker hellere ikke regnet med du kunne tænker jeg lidt?

Derudover syntes jeg hun har en rigtig pæn krop, så hvorfor ikke vise den fine bule hun allerede har fået i følge hende selv..!!

Anmeld

9. november 2010

quar20

Søddepødde skriver:

Blev sgu lidt rørt over afsnittet i dag. Puha stakkels Malou Stella og familien. Man kan jo tænke sit om hende som person, men det er godt nok synd.

HELT enig...!!

Syntes det var SÅ hårdt at se, og ikke mindst se hvordan de ALLE var i chok..!! Men hvem ville ikke være det..!!

Anmeld

9. november 2010

Cris

Søddepødde skriver:

Ja, jeg har haft det samme... Det må være rigtigt hårdt...

Anmeld

9. november 2010

Kamilla-m

quar20 skriver:

HELT enig...!!

Syntes det var SÅ hårdt at se, og ikke mindst se hvordan de ALLE var i chok..!! Men hvem ville ikke være det..!!

øv kan ikke se det før imorgen, siger hun virkelig det?!

- hvor langt er hun henne?

Anmeld

9. november 2010

quar20

MortilMogL skriver:

øv kan ikke se det før imorgen, siger hun virkelig det?!

- hvor langt er hun henne?

Ja det siger hun..!! Er HELT i chok over de udtagelser der..!!

Øhh mener hun er 7-8 uger henne men hæng mig ikke op på det..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.