Nogen der ved hvor disse kan købes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Ryberg

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hov, har også set dem for nylig i min lokale Jysk.

okey... jamen hold da op... det eneste sted man snart ikke kan finde dem er på google

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

lucas<3

KittyGirl skriver:

Hejsa

Nogen der ved hvor disse curves kan købes?

http://www.bolia.com/da-dk/catalog/denmark/bolia_dk/stuen/reoler-og-hylder/curve

udover Bolia til SÅ mange penge..

Søger et lidt billigere alternativ til bassens værelse, man stadig i den stil.... det ville være lidt federe end firkantede bogkasser...

har set nogle i bilka.

Anmeld

9. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

KittyGirl skriver:

okey... jamen hold da op... det eneste sted man snart ikke kan finde dem er på google

Hihihi, det tænkte jeg også lige

Anmeld

9. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

KittyGirl skriver:

Weeee nu har jeg fundet dem til en god pris på nettet!! Og i flere udgaver.

Du får 4 pr pakke

http://www.minimums.dk/search.asp?keyword=Sebra+m%F8bler+-+

Anmeld

9. november 2010

Fenris

KittyGirl skriver:

Hej vi har 2 af de der fra bolia i røde til vores stue (super fede) og så har vi 2 af de mindre af dem som folk nævner fra søstrene grene,som natborde på væggen (80kr stk) også rigtig fede- de fås med lilla eller grøn invendig farve...Også har vi til vores søns værelse nogen rigtig fede fra SEBRA, som er købt på www.paradisvej.dk- en virkelig lækker internet side (så hold godt fast i kortet før du kigger derind)

Håber du finder nogen

mvh

anita

Anmeld

9. november 2010

Frøken Sørensen

Som skrevet før så kig i føtex og bilka. I bilka har de dem til 199 og de får tre forskellige str. Du kan få dem i sort, hvid, turkis og lyserød

Anmeld

11. november 2010

Ryberg

Var lige et smut i Bilka idag... de havde 2 pink og 2 turkis tilbage... så jeg fik lige et par Cosmo cubes i turkis til Lasses værelse.. YAY!!!

199 kr. det er bare billigt!

Tak for hjælpen tøser!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.